سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بازم باعث زحمت....»
86/10/11 12:58 ص

انتقاد شدید حجت الاسلام پناهیان از صداوسیما

کاهش سن علاقه جوانان به فساد مرهون زحمات صداوسیما!

 

یک خطیب سرشناس با بیان اینکه صدا وسیمای ما اگر به صورت علنی مردم را به گناه دعوت می‌کرد، اشکالش کمتر از این بود که اکنون برای گناه زمینه‌سازی می‌کند، افزود: سن علاقه دختران و پسران در جامعه ما که مظاهر علنی فساد مشخص نیست به شدت پایین آمده و این صرفا مرهون زحمات دوستان در صداوسیما است.

 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان که در اولین گردهمایی سراسری مجامع وبلاگ‌نویسی سخن می گفت، با اشاره به مباحث فرهنگی و لزوم هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌های عوامل ضد فرهنگی، اظهار داشت: چندی پیش آخرین نفس‌های ضدیت با ایمان و معنویت زده شد البته من سال یا مقطع خاصی مدنظرم نیست اما امروز ایمان و معنویت حرمت و قداست یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی عناصر فرهنگی حساسیت خود را نسبت به خطرات زمانه از دست داده‌اند، عرصه فرهنگ را نیازمند مدیریت دانست که فراتر از تجربه، سلیقه، و سلامت نفس است.

 

 حجت الاسلام پناهیان با تأکید بر اینکه آن زمان‌شناسی که همواره مورد توصیه امام (ره) بود از مفاهیم کلیدی است، اظهار داشت: اکنون دشمن دیگر نمی‌تواند جلوی گرایش معنویت رابگیرد پس به دنبال انحراف آن است و اکنون در دوره ما دیگر هیچ کس به مقابله علنی با دین برنمی‌خیزد چون نتیجه آن را تجربه کرده‌اند و به همین جهت روش‌های مقابله کنونی آنان از همه خطرناک‌تر است.

 

وی با ذکر نمونه ای در این زمینه ادامه داد: فروپاشی بنیان خانواده‌ها برای صهیونیست‌ها بسیار مهم است و تولیدات اکثر کارگردانان و نویسندگان ما به گونه‌ای است که انگار از خانواده‌هایی بیرون آمده‌اند که فقط در آن دعوا بوده است و بدین ترتیب رسانه برای عدم پذیرش احکام دینی بسترسازی می‌کند. بعد می گویند صداوسیما که حرامی را حلال نکرده است!

 

وی خاطر نشان کرد: برخی کارشناسان ما به جای آنکه ابرو را درست کنند چشم را در می‌آورند و این در اکثر برنامه‌ها مشهود است. می گویند کدام برنامه، می‌گوییم بگردید در کدام برنامه نیست. در یک فیلم توبه را به لجن می کشند و مذهبی های ما غافل هستند و در فیلم دیگر برای اینکه ارتباط مرد با یک زن دیگر را تقبیح کنند، بی احترامی مادر به پدر را تبلیغ می کنند.

 

پناهیان با بیان اینکه صدا وسیمای ما اگر به صورت علنی مردم را به گناه دعوت می‌کرد، اشکالش کمتر از این بود که اکنون برای گناه زمینه‌سازی می‌کند، افزود: سن علاقه دختران و پسران در جامعه ما که مظاهر علنی فساد مشخص نیست به شدت پایین آمده و این صرفا مرهون زحمات دوستان در صدا و سیما است.

 

این خطیب سرشناس با اشاره به اینکه اکنون در کشور ما اگر یک فرد ده سال کار فرهنگی کند، به عنوان عنصر فرهنگی شناخته می‌شود و ما اکنون با خیل عظیم و لشکری از عناصر فرهنگی که هوشمندی خاصی برای زمان‌شناسی ندارند مواجه‌ هستیم، تصریح کرد: اکثر عناصر فرهنگی ما دشمنان مدرن را نمی‌شناسند و آگاهی و آشنایی حساب شده با نیازهای زمانه در مدیریت‌های فرهنگی وجود ندارد.



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی