سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جنبش دانشجویان بصیر شیراز در بیانیه ای با سپاس از حضور امت حزب الله اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام(ره) و لزوم حضور قاطبه مردم خصوصاً دانشجویان در مراسم سالگرد امام راحل و تجدیدپیمان با آرمان های آن پیر سفر کرده و بیعت مجدد با امام خامنه ای موقتاً تجمع و تحصن خود را غیر فعال می کند.

تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز در پنجمین روز از تجمع مقابل استانداری فارس با صدور بیانیه ای آورده اند: امروز پنجمین روز از خروش انقلابی دانشجویان ولایتمدار و امت حزب الله استان فارس در حمایت از مواضع به حق نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز می باشد.

این بیانیه عنوان کرده است:  طی روزهای گذشته فریاد اعتراض قاطبه  مردم، فرهیختگان و اقشار مختلف به گوش هایی که پنبه های جهل و کج فهمی را در درون خود جای داده است نیز رسیده است و در مقابل چشمان خود نیز صحنه هایی را دیده اند که این استان جای فرقه گری و انحراف و فساد نیست ولی چه باید کرد که به فرموده قرآن کریم گوش هایی دارند اما نمی شنوند و چشمانی دارند که نمی بینند، که اگر می شنیدند پیش از این نصیحت مشفقانه عالمان  و بزرگان این دیار را شنیده بودند و اگر می دیدند چشم بر حقایق فرو نمی بستند.
 
دانشجویان انقلابی و امت حزب الله شیراز در پنجمین روز از تجمع و تحصن خود در اعتراض به اقدام ناصواب جریان انحرافی و کج اندیشان در انتصابات رأس هرم مدیریتی استان اعلام کرد: استان فارس مهد کودک سیاسی نیست که نوباوگان و کودکان جریان انحرافی بخواهند در آن تجربه مدیریتی کسب نموده و این  شهر و دیار را نقطه آغازین اشاعه مکتب و فرقه ضاله خود قرار دهند، بلکه استان فارس مهد شهیدان و دلیرانی است که 14هزار و 600 شهید لاله پرپر شده آن سند سرافرازی و آزادگی آن است.
این بیانیه تصریح کرده است: سرزمینی که به فرموده مقام معظم رهبری قله رفیع منابع انسانی است و مدافعان این حریم با عزت هرگز اجازه نخواهند داد که دامنه نشینان بی مقدار راه را بر پیشرفت و توسعه این استان سد نمایند.
افسران مقابله با جنگ نرم سومین حرم اهل بیت(ع)  در این بیانیه تصریح کرده اند: به کسانی که غاصبانه و بر خلاف خواست و رأی مردم و علما و بزرگان این شهر بر مسند مدیریت و تصمیم گیری آن تکیه زده اند، هشدار می دهیم که بیش از این موجبات فضاحت و بی آبرویی خود را فراهم ننموده و مسیر توسعه و پیشرفت سومین حرم اهل بیت(ع) را مسدود نمایند که سیل خروشان امت شهید پرور در مسیر تعالی خود هرگونه هرزگی را ریشه کن خواهند نمود.
جنبش دانشجویی فارس خطاب به نمایندگان مردم شریف استان فارس در مجلس شورای اسلامی که طی پنج روز گذشته حتی یکبار هم در جمع موکلین خود حاضر نگردیدند،  اعلام کرده است: که به وظایف قانونی و شرعی خود عمل نمائید تا دگر بار خواب غفلت، تدبیر و تعقل در امور استان را از دستان شما نرباید؛. چرا که این صحنه آزمون شما در مقابل چشمان همیشه بیدار ملت خواهد بود و عهد و پیمان آنها با شما تا زمانی خواهد بود که بر سر میثاق خود باقی بمانید.
نمایندگان دانشجویان بصیر شیراز به مدیران و رؤسای سازمان هایی که مطامع چند روزه دنیا چشمان آنان را کور نموده و مغرضانه و یا جاهلانه در زیر علم تیره گون مکتب و جریان انحرافی بر سر و سینه خود می کوبند قاطعانه هشدار می دهند  که تمامی اعمال و رفتار شما توسط دانشجویان بصیر و مردم انقلابی تحت نظر می باشد و به موقع پاسخی کوبنده در خور شأن دریافت خواهید نمود؛ لذا به شما نیز توصیه می نمائیم که راه بازگشت به آغوش ملت باز می باشد، باشد تا وسوسه های پست و میز شما را از خدمت به مردم و تدبیر آخرت باز ندارد.
جنبش دانشجویان بصیر شیراز  در پایان ضمن قدردانی و سپاس از مردم همیشه در صحنه فارس که طی چند روز گذشته با حضور در تجمع دانشجویان فریاد اعتراض خود را سر دادند اعلام داشته است: با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال حضرت امام روح الله (ره) و لزوم حضور قاطبه مردم خصوصاً دانشجویان در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید پیمان با آرمان های آن پیر سفر کرده و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای موقتاً تجمع و تحصن خود را غیر فعال می نماید.
این بیانیه تصریح کرده است: لذا انتظار می رود که مسئولین خواست و دغدغه های علمای دلسوز و مردم ولایتمدار را مورد ملاحظه قرار دهند و دگر بار با اقدام نسنجیده موجبات اعتراض و خشم آنان را فراهم ننمایند.
بنابراین گزارش؛ بسیج دانشجویی دفتر شهید چمران، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ امضاکنندگان این بیانیه می باشند.


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی