سفارش تبلیغ
صبا ویژن







نیروهای مرزبانی هوایی جمهوری اسلامی ایران هواپیمای حامل خانم مرکل صدراعظم جمهوری فدرال آلمان از آسمان تبریز به بیرون مرزهای هوایی ایران هدایت می کنند، چرا که کد مخصوص را اشتباه گفته است. دو ساعتی هم در آسمان ترکیه مشغول مکیدن سماق می شود. این زمان خاطره دستگیری ملوان های انگلیسی را در آب های مرزی ایران در دوره خاتمی زنده می شود. وقتی که مسئولین وزارت خارجه از فرمانده عملیات کننده سوال کرده بود آنها را در چه عمقی از آب های ایران گرفته اید؟ گفته بود پوزه شناورشان 5 سانتیمتر وارد آب های ما شد. دستگیرشان کردیم تا درس عبرتی برای آنها باشد.

این بار هم آن بچه بسیجی حافظ امنیت هوایی کشور هم دو ساعت وزارت خارجه آلمان و ترکیه و ایران و غیرهم همه را بُراق کرده است که چی؟ چرا اسم رمز را اشتباه گفته است، غلط کرده بی ادبی می کند این خلبان آلمانی! اصلا راه نمی دهیم! دو ساعت معطلی احتمال خوب حال خانم صدراعظم را جا آورده است که وقتی در هند از او می پرسند: چی شد که دیر رسیدید؟ دهانش به کلامی باز نمی شود و فقط اظهار خوشحالی می کند که هم اکنون در هند فرود آمده است.

خمینی زنده است چون فرزندان خمینی زنده اند!

وقتی در میدان ترافالگار لندن، تجمع کنندگان انگلیسی بر ضد سیاست های اقتصادی دولت خود، فریاد الله اکبر سر می دهند، دیگر مهم نیست مزدوران ایرانی دولت بریتانیا در میدان آزادی تابلوی (Where is My Vote ) دست بگیرند. این روح خمینی است که امروز اسپانیایی ها را جمعه ها به خیابان می کشاند و التحریرهای اسلامی و انسانی یکی پس از دیگر سر از خروارها خاک فساد و فحشا و کفر در می آورند. 

غرب مرده است و خمینی زنده است!



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی