سفارش تبلیغ
صبا ویژن







فرموده باشد کسانی که در صلب پدران و رحم مادرانشان هستند، تا قیام قیامت، اگر آرزوی جنگیدن با ما در صفین را داشته اند در ثواب این جنگ شریک اند. 

و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله و رضیت به 

خب اینها نوامیس و قوانین خلقت هستند!

به مناسبت پخش فیلم می لای ویتنام از شبکه 4 سیما

برخی کسانی که دستشان به خون روستاییان مظلوم و بی گناه و بی دفاع ویتنامی آغشته شده است افشا می شوند.

اول شرح ماجرا:(+)

در ?? مارس ???? میلادی (?? اسفند ????)، ??? تا ??? شهروند غیرنظامی جمهوری ویتنام جنوبی توسط سربازان ارتش آمریکا به قتل رسیدند. اکثر قربانیان غیرنظامیان زن و کودک بودند. قبل از قتل، برخی از قربانیان مورد تجاوز، شکنجه و قطع اعضا نیز قرار گرفته بودند. برخی از اجساد نیز در جریان کشتار توسط سربازان قطعه‌قطعه شده بودند. کشتار در دهکده‌های می لای و می خه و سون می در جریان جنگ ویتنام رخ داد.

«همه داشتیم تفریح می‌کردیم. فضا مثل سالن تیراندازی بود... او با ?? میلیمتری بهش [نوزاد] شلیک کرد و نخورد. ما خندیدیم. او سه فوت جلوتر رفت و دوباره گلوله نخورد. ما خندیدیم. بعد قشنگ رفت بالای سرش و تمومش کرد.»

پس از وقوع حادثه، سعی شد که حادثه مخفی گردد، ولی سرانجام شایعات پخش شده باعث گشت که یک سال بعد ماجرا توسط رسانه‌ها نقل گردد. پس از افشای کشتار، دادگاه‌های نظامی برای محاکمه سربازان مقصر در کشتار برگزار گشت که بیش از ?? ماه طول کشیدند.


حکم دادگاه‌ها

تمام کسانی که در این ماجرا متهم شده‌بودند، به این استدلال که به آنان دستور انجام آن کارها داده شده بود (یا حتی صادقانه می‌پنداشتند که به آنان این اعمال دستور داده شده بود) تبرئه شدند؛ جز ستوان کالی فرمانده دسته که به جرم دستور قتل محکوم به حبس ابد با اعمال شاقه شد. این حکم، رویه‌ای که متفقین جنگ جهانی دوم در دادگاه نورنبرگ و دادگاه توکیو ایجاد کردند را نقض می‌کرد. در آن دادگاه‌ها، استدلال شده بود که متهمین جنایت جنگی نمی‌توانند از عذر «مأمور و معذور» استفاده کنند و چندین ژنرال ژاپنی و آلمانی با همین استدلال اعدام شدند. دادگاه‌های می لای، توسط کسانی که در این ماجرا سعی در اجرای عدالت داشند، متهم به سرپوش گذاردن بر کل ماجرا شدند.


دو روز پس از این حکم، به دستور شخصی ریچارد نیکسون، کالی تا زمان رای دادگاه تجدید نظر از زندان آزاد شد. کالی حدود سه سال را در زندان نظامی در جورجیا گذراند که در طول این مدت، اجازه دیدار غیرمحدود با دوست دخترش را نیز داشت. پس از سه سال وی بخشیده شد.

 

1. آن کسانی که از رابطه مسالمت آمیز با آمریکا حمایت می کنند: مانند نهضت پلید آزادی و امثال آن

2. آن کسانی که آمریکا به صورت مسالمت آمیز از آنها حمایت می کند: مانند موسوی و کروبی و امثالهما

3. آن کسانی که از کسانی که آمریکا از آنها حمایت می کند، به صورت مسالمت آمیز حمایت می کنند: مانند رئیس مجمع ....

4. آن کسانی که در مقابل کسانی که آمریکا از آنها حمایت می کند، سکوت می کنند:مانند آیت الله العظمی ........

5. آن کسانی که به صورت مسالمت آمیز «با کسانی که به صورت مسالمت آمیز با کسانی که آمریکا از آنها حمایت می کند مبارزه می کنند»، مخالف و لجاجت می کنند: مانند فرزند شهید ... نماینده مردم تهران در مجلس ...

جمع بندی: هر کس در جمهوری اسلامی با هر عنوان و منصب و جایگاهی با حرفش، عملش، سکوتش و هر شکلی از ایجاد و یا عدم ایجاد اختلال در مبارزه با آمریکا تردید ایجاد کند و یا در مسیر مبارزان با آمریکا تعلل ایجاد کند در خون مظلومینی که روزانه در جهان به دست آمریکا و مزدورانش ریخته می شود، شریک است.

اکنون تنها سرور و رهبر و راهبر اصلی حاضر و ظاهرِ مبارزه با آمریکا، در ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله است.بلکه گزافه نباشد اگر بگوییم بزرگترین فرماندهان مبارزه این چنینی در جهان ایشان است.

دوستان، بزرگان، سیاستمداران و انواع و اقسام فعالان سیاسی اجتماعی فکری مذهبی دینی و غیره به هوش باشند که چه می کنند و چه می گویند. 

البته تدبیر هر دسته ای از یاوران آمریکا با دسته دیگر تفاوت دارد!



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی