سفارش تبلیغ
صبا ویژن







غزه کجاست»
86/11/5 3:56 ص

غزه را می شناسی؟؟

تنها این را بگو یم که غزه جایی است ، با کبوتر هایی را به بالهای شکسته ،می توانی پیدا کنی؟؟؟؟

 

فردا روز میثاق من و تو با سالار شهیدان به پاس از حریمی از مسلما نان که باز به این حریم دست درازی شده است

 

و برای جواب لبیک حسین ع با فریاد های خود انتقام  خون مسلمانان بی دفاع غزه راازصهیونسم غاصب بگیریم

 

 

 

 

 

مقامات رژیم صهیونیستی از عصر روز جمعه با بستن مرزهای غزه ورود هر نوع محموله سوختی یا غذایی به این منطقه را کاملا قدغن کردند. به گفته آری مکل سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی کاروان‌های حامل مواد غذایی و دارویی سازمان ملل نیز تنها در صورت تائید شخص ایهود باراک وزیر دفاع حکومت تل‌آویو اجازه ورود به غزه را خواهند داشت.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از اظهاراتش بر حمایت از مظلومان شکنجه شدگان در جهان تاکید کرد و گفت ما در الضاحیه، سرزمین مقاومت که جهان به مدت 33 روز شاهد ویرانی و بمباران ان بوده اما اراده ان نابود نشده و مردان و زنان ان نابود نشده است تعهد خود را به مقاومت در لبنان اعلام می کنیم.ما بر حمایت خود از مقاومت فلسطین تاکید می کنیم.ما از مقاومت در عراق حمایت می کنیم.ما از مقاومت در هرکشوری که مورد اشغال قرار گرفته است حمایت می کنیم.

 

ما به امام حسین این حقیقت را که خود می داند می گوئیم که اگر خانه های ما را ویران کرده اند ما با تو هستیم و با تو خواهیم ماند.

 

ما نمی گوئیم که اگر کودکان و زنان و سالمندان ما را به قتل برسانند با تو خواهیم ماند.ما می گوئیم که به مدت 25 سال و خصوصا در جنگ جولای کودکان وزنان و سالمندان و مردان مارا به قتل رساندند وما باتو ماندیم و تا ابد با تو خواهیم ماند.

 

سید حسن نصرالله در ادامه این سخنرانی نیز با اشاره به حوادث کربلا در روز عاشورا بر ادامه مقاومت و ادامه راه امام حسین(ع) در برابر بوش و اولمرت که طاغیان زمان هستند تاکید کرد.

کلیپ محکومیت حمله به غزه http://asemanian.org/fa/13861105/108.htm



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی