سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلادامام علی(ع)

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

تنها شاهد قتل روح‌الله داداشی جزئیاتی تازه از این حادثه اعلام کرد.

 
مجید فرجی اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 12 روح‌الله داداشی با من تماس گرفت و برای دیدار همدیگر با هم قرار گذاشتیم. 
 
وی افزود: پس از اینکه به وی ملحق شدم در بلوار هوشیار واقع در 45 متری گلشهر کرج جهت خرید به یک سوپر مارکت مراجعه کردم. پس از خروج از این مغازه دیدم یک خودروی پراید مشکی رنگ با 3 سرنشین که فردی در عقب آن خودرو دراز کشیده بود با داداشی درگیری لفظی پیدا کرده بود. 
 
پس از اینکه سوار بر ماشین شدیم حدود 50 متر جلوتر مجددا خودروی فوق نزدیک ماشین ما شد و با هتاکی برای مرحوم روح‌الله داداشی مزاحمت ایجاد کردند. 
 
آنها وقتی بی‌توجهی ما را دیدند مقابل خودروی ما پیچیدند و در اینجا درگیری آغاز شد. 
وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو به طرف من حمله کرد و دو نفر دیگر با روح‌الله داداشی درگیر شدند که در یک لحظه صدای فریاد روح‌الله را شنیدم که گفت:‌ زد تو قلبم. 
 
در این لحظه متوجه شدم روح‌الله داداشی که با چاقو او را مجروح کرده بودند، از سه ناحیه قلب، گردن و کتف خونریزی شدیدی دارد.

 
مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان؛ روح الله داداشی: با یاری خدا و حمایت تماشاگران قشمی به قهرمانی رسیدم (+)

 داداشی: به خاطر کشورم پیشنهاد مالزی را نپذیرفتم (+)

 علی داداشی: روح الله برای دفاع از عنوان قهرمانی اش شجاعت به خرج داد (+)

 روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران در مسابقات مردان آهنین: کمربند قهرمانی ام تقدیم به رئیس جمهور (+) + فیلم



www.taknaz.ir | عکس هایی از مراسم خاکسپاری روح الله داداشی..!


روزی که خبر فوت مظلومانه این پهلوان را شنیدم خیلی متاثر شدم و وقتی میبینم  واکنشی که به این قتل شده است مظلومانه تر است داغ دلم بیشتر شده است . اگر یک فوتبالیست بود رسانه ها و مسئولین چکار که نمیکردند اما این قهرمان با اخلاق و بامرام جهان مظلومانه کشته شد و مظلومانه تر به خاک سپرده شد .
برای شادی روح این عزیز فاتحه بخوانیم.

بیوگرافی و عکسهای روح ا.. داداشی در ادامه مطلب

 

http://www.tebyan-fars.ir/nimages3/1389/17827_1.jpg

 

روح الله داداشی
تاریخ تولد: ????

تاریخ مرگ:????

محل تولد: کرج

قد: ??? سانتی متر

وزن: ??? کیلوگرم

شغل: آزاد

نام مربی: علی داداشی

ورزش های اولیه: کشتی، پرورش اندام

در مسابقه قویترین مردان سال ???? (از ?? تا ?? آبان ماه) در سالن سازمان آب و فاضلاب تهران برگزار شده از بین ??? ورزشکار به مقام سوم رسید و به او ? سکه بهار آزادی داده شد. عنوان های به دست آمده: قهرمان چند دوره پرورش اندام تهران و کشور، در قسمت قویترین مردان: سوم کشور، چهارم کشور، اول کشور در سال ?? در آخرین مسابقه مردان آهنین از نظر امتیاز با نفر دوم مساوی ولی به علت انجام یک آیتم کمتر نفر سوم.

تفاوتِ مسابقات مردان آهنین با قویترین مردان:

این دو هیچ تفاوتی با هم ندارن و مسابقات داخلی به مردان اهنین و مسابقات خارج از کشور به قویترن مردان تلقی میشود.

و از زبان ناصر شجاعی از سایت اژانس بدنسازی ایرانیان:

مردان آهنین مسابقه رسمی است که از سوی فدراسیون برگزار میشود و مورد تایید سازمان تربیت بدنی است و قویترین مردان ایران عنوان یک انجمن خصوصی است که هنوز از سوی سازمان تربیت بدنی مورد تایید قرار نگرفته است . در خصوص ورزشکاران هم باید گفت هیچ محدودیتی برای ورزشکاران برای پیوستن به هریک از این دو گروه وجود ندارد ولی به دلیل پخش تلویزیونی ورزشکاران اکثرا مردان آهنین را انتخاب می کنند

 

کسانی که پیگیر مسابقات قوی ترین مردان ایران و نظایر آن هستند از رقابت های شدید آن خبر دارند و بعضا هم اخبار تاسف آوری از آن شنیده اند (که مخصوص این رشته ورزشی هم نیست و در فوتبال و … نیز رواج دارد) اوج این اخبار تاسف بار نیز چند ماه قبل بود که قرایی و برادرش بعد از درگیری و قتل یک نفر فرار کردند و هنوز هم متواری هستند.

 

اما کسانی هستند که حتی در این لجنزارها نیز خودشان را حفظ کنند و بی شک یکی از این افراد “مرحوم روح الله داداشی” بود.

 

داداشی 30 ساله در طول عمر کوتاه ورزشی خودش قهرمان کشتی ایران و قوی ترین مرد کشور و جهان شده بود.

 

www.taknaz.ir | عکس هایی از مراسم خاکسپاری روح الله داداشی..!

او با وجود اینکه در آخر عمرش قهرمان مطلق کشور بود، به طوری که 2 سال پیاپی قوی ترین مرد ایران شد و بلافاصله در سال 89 قوی ترین مرد جهان شد و به راحتی با نامدارترین ورزشکاران حرفه ای قوی ترین مردان جهان قابل مقایسه بود، اما از خوی پهلوانی خودش جدا نشد.

 

به طوری که مصاحبه گر او می نویسد : «هنگامی که نام قویترین مردم جهان به زبان می آید، همه فکر می کنند با فردی خشن و بداخلاق روبرو می شوند اما قوی ترین مرد جهان بسیار آرام و مهربان است.»

 

خودش نیز با تواضع کامل می گفت : «من خودم را قوی ترین مرد جهان نمی دانم و هر فردی که در رشته های مختلف ورزشی قهرمانی کسب می کند قوی ترین مرد است.»

 

الآن موضوعی را به خاطر آوردم که نمی دانم بگویم یا نه، از یک طرف نمی خواهم موضوع سیاسی شود و از یک طرف بحث مظلومیت داداشی است.

 

دادشی سال پیش و بعد از دومین قهرمانی متوالی اش در گفتگو با روزنامه جام جم اعلام کرد که  «من همین جا قصد دارم خالصانه کمربند قهرمانی ام را به رئیس جمهور محترم، دکتر احمدی نژاد که در عرصه های اقتصاد، سیاست و ورزش به مردم خدمت می کند، تقدیم کنم. از نظر من، قوی ترین مرد ایران دکتر احمدی نژاد است، چون مسوولیت های وی به مراتب دشوارتر از بلند کردن وزنه هایی است که ما با آنها سروکار داریم. او منشا استقامت و بردباری است و من امیدوارم در آینده هم شاهد حمایت های رئیس جمهور از ورزشکاران باشیم.

 

من قصد داشتم در همان روز فینال، کمربند قهرمانی ام را به رئیس جمهور هدیه کنم، اما چون وقت برنامه کم بود و فرصت چندانی برای صحبت کردن نداشتیم، بهتر دیدم در روزنامه جام جم این مساله را عنوان کنم. در آینده ای نزدیک و در یک مراسم ویژه، رسما کمربند قهرمانی ام را به دکتر احمدی نژاد تقدیم می کنم.»

www.taknaz.ir | عکس هایی از مراسم خاکسپاری روح الله داداشی..!

طبق معمول هم، حمایت از دولت سود ندارد، اما تا دلتان بخواهد فحش و توهین دارد.

بعد از این گفتگوی پهلوان ایران بود که رسانه های ضدانقلاب داخلی و حارجی به حامی رئیس جمهور حمله کردند و حجم عظیمی از لجن پراکنی علیه او انجام گرفت. در فیس بوک صفحه تنفر از او راه انداختند (+) و در سایت هایشان به او فحش می دادند و تهدیدش می کردند؛ رسانه های ضددولتی داخلی نیز بازار شایعات و تهمت ها علیه او را داغ می کردند، کسی هم نبود تا از روح الله حمایت کند، اما داداشی وارد بازی های کثیف رسانه ای نشد و به کار خودش ادامه داد و با قهرمانی در قوی ترین مردان جهان، افتخار تازه ای برای ایران اسلامی آفرید.

 

او حتی بعد از قهرمانی اش مغرور نشد و اعلام کرد که : «با یاری خدا و حمایت تماشاگران قشمی به قهرمانی رسیدم.»

 

آخرین عکسی از داداشی منتشر شده است نیز نشان از سجایای اخلاقی پهلوان ایران می دهد.

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

روزنامه نگار جام جم که با او مصاحبه کرده است، درباره داداشی نوشته بود : «علاقه مندان به رشته قوی ترین مردان ایران، با نام و چهره روح الله داداشی در سال 1376 که اولین دوره این رقابت ها برگزار شد، آشنا شدند. روح الله البته در آن سال ها مدعی قهرمانی نبود، اما به خاطر منش و اخلاق ورزشکاری اش همیشه مورد توجه قرار داشت. داداشی هنوز هم این خصلت های خوب را از خود دور نکرده است.

 

این را از رفتار و نوع نگاهش می توان فهمید. او 2 سال پیاپی است که کمربند قهرمانی مسابقات سنگین قوی ترین مردان ایران را از آن خود می کند، اما نه با کسی کری می خواند و نه اهل ورود به حاشیه است. همچنان ساکت است و سربه زیر و به قول خودش کم حرف.

 

این خصلت ها برای کسی که زندگی اش همیشه با قهرمانی آمیخته بوده، غنیمت است.»

 

خانواده داداشی با اینکه در قهرمانی سرآمد بودند، اما مسائل اخلاقی را به خوبی رعایت می کردند و وارد شهرت طلبی و گردنکشی و … نشدند، حتی آن ها با رقبایشان نیز به احترام برخورد می کردند (کسانی که از تهمت های خانواده فاطمی علیه او خبر دارند، این جواب داداشی را بخوانند تا بفهمند که چقدر با متانت و ادب پاسخ فاطمی را داده است و حتی از او تعریف کرده است!)

 

روح الله داداشی بزرگمردی بود که قدرش دانسته نشد، اما ان شاالله فرصتی فراهم شود تا خانواده او و دیگران، هزاران داداشی قهرمان و با اخلاق تریبت کنند تا خط پهلوانی در کشور ما زنده بماند.

 ان شاالله هر چه زودتر قاتلینش را هر کسی از ضدانقلاب یا رقبا یا اشرار است، دستگیر کنند.

 

خدا رحمتش کند و در شب میلاد امام عصر (عج) او را در جوار رحمتش قرار دهد.

 

مطالب مرتبط :

 مسابقات قوی ترین مردان آهنین جهان؛ روح الله داداشی: با یاری خدا و حمایت تماشاگران قشمی به قهرمانی رسیدم (+)

 داداشی: به خاطر کشورم پیشنهاد مالزی را نپذیرفتم (+)

 علی داداشی: روح الله برای دفاع از عنوان قهرمانی اش شجاعت به خرج داد (+)

جزئیات تازه از قتل قویترین مرد ایران/ چهره نگاری از مظنونین توسط یک خبرنگار (+)

 روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران در مسابقات مردان آهنین: کمربند قهرمانی ام تقدیم به رئیس جمهور (+) + فیلم

 

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی