سفارش تبلیغ
صبا ویژن







یکسال از فاجعه سامرا گذشت...به نظر شما وظیفه ما خصوصا ما که قم هستیم و ریزه خوار سفره اهل بیت(علیهم السلام) هستیم در قبال این موضوع چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی_بگو(ای پیامبر)من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمیکنم مگر محبت و دوست داشتن نزدیکانم(اهل بیتم) شوری ایه 23

باز هم محرم الحرام فرا رسید و باز هم مصیبتی دیگر قلب امام زمان(عج) را فشرد باز هم خاطره بقیع ویران در دلهای عاشقان زنده گشت و باز هم دست مسلمان نماهای شیطان صفت مصیبتی بر خاندان مطهر رسول الله(ص) وارد ساخت . اری بیست و سوم محرم است سالروز تخریب حرم مطهر امام هادی و امام حسن عسکری(علیهم السلام) مگر خاندان ال الله و فرزندان رسول الله(علیه السلام) چه گناهی مرتکب شده اند که بعد  از 1200 سال از شهادتشان  باز هم دست کینه و دست حسادت و دست بعض این مصیب و این فاجعه را صورت داد.ایا این است سزای رسول خدا ؟ ایا این است سفارش خداوند در قران کریم به خاندان پیامبر حبیب و عزیزش؟ ایا این محبت است نسبت به این خاندان؟

نمیدانم انان که ادعای مسلمانی میکنند چگونه دست به این اعمال میزنند؟

نمیدانم علمای انها که فتوای این جنایت را میدهند از کدام ایه قران کریم  و کدام سنت این دستور را گرفته اند؟

نمیدانم  و نمیدانم و نمیدانم؟

از خداوند متعال خواستار هدایت برای همه ما مسلمانان و فهم و شعور حقیقی از اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و اله) و سیر در راه  وسیرت رسول اکرم و اهل بیت مطهرشان(صلوات الله علیهم) را خواهانم.

بر ما و همه مسلمانان جهان و خصوصا دولت و ملت عراق است که دست به همت گمارده و هر چه زودتر به بنای ان حرم مطهر و ان بارگاه معطر بپردازیم و باشکوهتر و با عظمتر از اول انرا بازسازی کنیم تا نور هدایتی باشد برای دنباله روان نور و خاری باشد بر چشم دشمنان خداوند متعال و رسول و خاندان گرامیشان(صلوات الله علیهم اجمعین) انشاء الله.

الامان از این مصیبت الامان / گشت ویران خانه صاحب زمان / بارالها شد خراب  ان مرقدی / کا رمیده اندر ان جان جهان

این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت حجت(عج) وتمامی شیعیان و دوستاران خاندان ال محمد(صلوات الله علیهم)  و بالخصوص اعضای محترم این کلوپ(جامعه الزهرا) تسلیت عرض می نماییم. وبنده اضافه می کنم و همچنین به  همه دوستان این فضای مجازی و مخصوصا میهمانان فصل انتظار

یا علی مدد

 به نظر شما وظیفه ما در قبال این فاجعه عظیم چیست؟

(ظهور)

برگرفته شده از مقاله برادر بزرگوارم ظهور در این لینک

http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/women_alzahra/topicid/528429/wrapper/true 

 به نقل از شریف نیوز

جزئیاتی در مورد انفجار سامرا

بیان جبر صولاغ، وزیر کشور عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سعدون الدلیمی، وزیر دفاع این کشور گفت:‌ تحقیقات اولیه درخصوص انفجار ضریح امامین عسگریین(ع) که بیست‌و دوم ماه گذشته در سامراء به وقوع پیوست، نشان می‌دهد که در این عملیات تروریستی تعداد 20 تروریست شرکت داشته و طی 10 ساعت سعی کردند تا مقدار 215 کیلوگرم خرج موشک‌های زمین به زمین را در گوشه‌های حرم جاسازی و بعد از آن شهر را به سرعت ترک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، وی ادامه داد:‌ عاملان این اقدام تروریستی مقدار 9 کیلوگرم از این خرج‌ها را در گوشه‌های ضریح، مقداری در بالای قبر امامین عسگریین(ع)، هشت کیلوگرم را در داخل صحن، دو کیلو برای منفجر کردن دیوارهای قدیمی و جدید حرم و سه کیلو نیز برای قدمگاه امام مهدی(ع) جاسازی کردند.

صولاغ افزود: وزن خرج‌های منفجره که از سوی 20 عامل تروریستی در داخل حرم کارگذاشته شده بود، 215 کیلوگرم بوده است که شیوه‌ی این انفجار چیزی مشابه با شیوه‌ی سازمان امنیت و اطلاعات صدام است.

وی با بیان این‌که بخشی از جزییات این تحقیقات به طور محرمانه باقی خواهد ماند، تصریح کرد: امکان داشت انفجار سامراء موج بی‌سابقه‌ای از خشونت‌های طایفه‌یی را در عراق ایجاد کند.

وزیر کشور عراق در ادامه به زمان ورود عاملان به حرم عسگریین(ع) اشاره کرد و افزود:‌ این افراد ساعت هشت عصر وارد حرم شده و در ساعت شش صبح بعد از پایان جاسازی مواد منفجره آن‌جا را ترک کردند.

وی با اشاره به تحقیقاتی که در خصوص ادعای وجود جوخه‌ی اعدام در عراق انجام شده بود، گفت:‌ تحقیقات در این باره موجب دستگیری 22 تن شد که از این میان 18 تن آزاد شدند. چهار تن دیگر نیز در حال بازجویی شدن هستند.

صولاغ همچنین اظهار داشت که تحقیقات درباره‌ی دستگیری 22 تن از کارمندان یک شرکت امنیتی نیز ادامه دارد.



  • کلمات کلیدی : سیاست
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی