سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 امام خمینی (ره):
کسی گمان نکند که اشخاصی یا گروههای پیروزی را برای ما تحصیل کردند،خیر، این خدای متعال بود که وقتی که دید مردم در راه او قیام کرده اند با آنها همراهی کرد (صحیفه نور ج12، صفحه 16، تاریخ 29/12/58)

ازبیانات ارزنده مقام معظم رهبری در سال 1377

تشکیل حکومتی بر پایه مبانی قرآن‚ از بعد از صدر اسلام‚ یک پدیده بی نظیر بود. چنین چیزی را که مسلمین‚ مشتاق آن هم بودند‚ هرگز نتوانسته بودند ببینند و توفیق آن را نیافته بودند. ملت ایران به برکت الطاف خاص الهی و به برکت هدیه بزرگی که خداوند در این زمان به این ملت داد - یعنی وجود آن مرد ملکوتی معنوی الهی‚ آن فقیه حکیم عارف بالله‚ آن مومن متقی حقیقی‚ یعنی امام خمینی که حقیقتا هدیه ارزنده و بی نظیری بود که خدا به مردم ایران داد - این پدیده در ایران تحقق پیدا کرد

بزرگترین هدیه ای که انقلاب اسلامی به این ملت داده است‚ این است که شر حکومتهای فاسد و وابسته را‚ که سالیان و سالیان بر این کشور و ملت و این مواهب الهی مسلط شده بودند‚ از سراسر این ملت واین کشور کم کرده است.

و این زمان بعد از حدود 18 سال پس از رحلت این عارف بزرگ و رهبر فرزانه هنوز سخنان ایشان راهنما و راهگشا برای عموم ملت و دولتمردان ما می باشد. باشد تا در کنف حمایت صاحب الامر عج و در زیر پرچم همیشه بر افراشته اسلام و جمهوری اسلامیبرای عدل و آزادی و استقلال نوع بشر در سراسر گیتی این ندا را سر دهیم و داد مظلومان جهان را از ظالمان و طاغوتیان باز پس بگیریم.



  • کلمات کلیدی : سیاست
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی