سفارش تبلیغ
صبا ویژن







روزخبرنگار مبارک

برای شادی روح خبرنگارانی که عاشقانه پرواز کردند صلوات...

17 مرداد ماه هر سال که می رسد مسئولان یادشان می افتد که ای خبرنگار هم در کشور وجود دارد. ولی واقعا از میان 17 هزار خبرنگار کشور چند نفر عاشقانه و بدون چشمداشت و بی طرفانه قلم می زنند؟

چند خبرنگار در حوزه ایثار و شهادت فعالند؟ چند خبرگزاری در این حوزه می نویسند؟ چند خبرنگار زندگی خود را در راه رسالت خبرنگاری ایثارکرده اند؟

به راستی خبرنگاری شغل انبیاست زیرا خبرنگاری رسالت است برای رسیدگی به امور مردم و جامعه... ولی در این میان مسئولانی که در پشت میز و صندلی ریاست خود را گم کرده و گفته امام (ره) را که فرمودند ما نوکر مردم هستیم را فراموش کرده اند به رسانه و خبر نگاه دیگری دارند.

آنها رسانه ها را پلی برای ترقی می دانند و خبرنگاری که با قلم و نگاه انتقاد وارد حوزه استحفاظی آنها شود باید مانند اسرائیل از صفحه روزگار محو شود. ویل اللمصلین... نگاه این مسئولان موجب شده تا قشر زیادی از خبرنگاران وارد گرداب معاملات رسانه ای شده و جیره خوار این مسئولان شوند و آنانی هم که سالم مانده اند از گزند تیغ و تهدید این مسئولان در امان نیستند.

این وبلاگ روز خبرنگار را به خبرنگارانی که بدون ترس و دلهره رسالت خود را به خوبی ایفا می کنند تبریک گفته و به آنها دلگرمی می دهد که برخی مسئولان فاسد نمی توانند هیچگونه آسیبی به آنها وارد کنند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی