سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بعضی وقتها میخوندم به متولدین مرداد به چشم دیگری می نگردند و خصوصیات مهم و زیبایی برای متولدین مرداد ذکر میکنند و حتی برخی پا را فراتر میگذارند و میگویند آدمها دو دسته هستند یکی افرادی که متولدین مرداد هستند و بقیه افرادی که مرداد به دنیا نیامده اند البته خودم زیاد این مسائل برایم مهم نیستند و اعتقادی به اینها ندارم .

انسانها با اینکه خیلی خودخواه و مغرور هستند اما متوجه نیستند که بسیار ضعیف تشریف دارند و دارای مشکلاتی هستند و هیچ وقت نمیتوانند راهی برای حل آن پیداکنند برای مثل دو تا از بدبختی انسان این است که نمیتواند به گذشته برگردد و اشتباهاتش را جبران کند و بدبدختی دیگر ندانستن آآینده و سرنوشت خود است .

قبلا همیشه با خودم فکر میکردم ای کاش میشد به گذشته برگردم و با این تجربه خود دوباره از نوجوانی زندگی را شروع میکردم اما حالا کمتر به این موضوع فکر میکنم و میگویم ممکن بود همین شرایط کنونی را نداشته باشم و زندگیم در مسیر بدتری دچار میشدم و بجای این فکر ها برای حال برنامه داشته باشم تا در آینده بهتری زندگی کنیم .

http://payam197.persiangig.com/image/5.jpg
عکس خودم در 5 سالگی


23 مرداد دیگری از راه میرسید و میرود و میبینم به چشم برهم زدنی سه دهه از عمرم گذشت جالب اینجاست که میدانم عمر باقی مانده بنده خیلی خیلی کمتر از عمر طی شده ام است.و میدانم قرار نبوده تا حالا زنده باشم و چند باری باید رفته بودم که به لطف دعای دیگران و محبت خداوند در این دنیای خاکی زندگی میکنم.

در حال حاضر هرچند به شرایط آرمانی خود نرسیدم و خیلی فاصله دارم و از خدا خود شرمنده ام که همیشه بیشتر از خواسته هایم با لطف و کرمش ارزانی داشت اما نتونستم بنده خوبی برایش باشم.

از مرگ نمیترسم و یه بار دیدمش و میدانم چه حسی دارد زمانی که روح از بدن جدا میشود شاید بزرگترین حسرت زندگی هر فردی در آن لحظه به سراغش میاید حسرت عمر رفته حسرت آزروهایی که انجام نداده است حسرتی که میشود گفت از دنیا هم بزرگ تر است .

http://s2.picofile.com/file/7113999351/DSC_1013.jpg

اینم عکس امسالم بعد از سفر حج در اردوی بسیج که رفته بودم

نمیدانم چرا هر چه میگذرد فکر میکنم قلبم سیاه تر میشود و روز بروز ار تقوا و ارزشها بیشتر فاصله میگیریم و خیلی به آینده  تردید دارم و فقط چشم به لطف خدا دارم

از خداوند میخواهم همه مارا ختم به خیر گرداند و بنده را به آرزویم برساند و دوست دارم روحم جسمم را بکشد و تا وقتی که شرایطی فراهم شود تا بتواند به روش دلم ازش پر بگیرد.

پ ن : شاید بهتر بود برای سالگرد تولدم شاد مینوشتم یا عکس گل و کیک و .....میذاشتم اما نمیدونم چرااینطوری شدبه نظر خودم این متن ازمتن های دیگر شاید ارزش بیشتری داشت .

خصوصیات متولدین مرداد در ادامه مطلب

 

مشخصات کلی متولدین مرداد ماه:پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و کوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل ، دوستِ واقعی ، یک پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، کمی حسود ، کار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون کینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف کار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شکیل ، همیشه تمیز ، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

مرد متولد مرداد

 

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

 

زن متولد مرداد

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی