سفارش تبلیغ
صبا ویژن







    میلاد با سعادت امام محمد باقر علیه السلام و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارک باد

                                   ***********************************

دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان در میدان آزادی خطاب به ملت بزرگ ایران گفت: مقاومت و ایستادگی شما ملت و رهبری عزیز انقلاب پیشاپیش ملت بود که منطق ما را در پرونده هسته‌ای پیروزی کرد. دشمنان فکر می‌کردند با تهدید و چنگ و دندان نشان دادن ملت ایران عقب نشینی می‌کند. آنان در موضوع هسته‌ای حیثیت خود و شورای امنیت را بردند.

گزیده های مهم سخنرانی ایشان چنین بود :
برخی اعضای دائم شورای امنیت داعیه صلح و امنیت دارند اما بر اساس اطلاعات غلط به دیگر اعضای شورای امنیت قطعنامه علیه ایران را به این شورا تحمیل کردند و این در حالی بود که در هنگامه جنگ اسرائیل علیه لبنان و جنایت‌آفرینی‌های این رژیم علیه مردم لبنان شورای امنیت علیه ایران قطعنامه‌ صادر کرد اما در نهایت این دسته از اعضای شورای امنیت بر اساس گزارش سازمان‌های اطلاعاتی خودشان متوجه شدند که ادعاهایشان چقدر بی‌پایه و بی اساس است.

 

احمدی نژاد از مقام معظم رهبری به خاطر درایت و هوشمندی در پرونده هسته‌ای تقدیر و تشکر کرد و افزود: از ملت ایران نیز به خاطر همدلی و اینکه پشت سر رهبری ایستادند و بدخواهان را به خصوع و تسلیم در برابر ملت ایران وادار کردند، تشکر می‌کنم.


ملت ایران همواره حمایت حضرت مهدی (عج) را احساس کرده است و به همین خاطر است که هر روز و هر لحظه می‌گوییم اللهم عجل لولیک الفرج. امام راحل نیز همواره می‌فرمودند ما دست الهی را همواره در انقلابمان می‌‌بینیم و حس می‌کنیم.

 

احمدی نژاد افزود: کشورهایی که هسته‌ای شده‌اند چند ده سال مقاومت کرده‌اند و دست آخر تعهدهایی را داده‌اند اما ما بدون دادن کوچکترین امتیاز و بدون هر نوع ضابطه غیر قانونی دارای فناوری هسته‌ای شده‌ایم. در حالی که زیر فشارهای بیرونی و خارجی خیلی‌ها بریده بودند و همه راه‌ها را بسته می‌دیدند دست آن امام غایب از نظر راه را باز کرد و ما هیچگاه در این مسیر احساس یاس و بن‌بست نکردیم و همواره یاری و هدایت آن امام عزیز را حس می‌کردیم.

 

رئیس جمهور افزود: اخیراً یکی از سفرای کشورهای اروپایی علیرغم بزرگواری‌های مردم ایران، راه افتاده و به این طرف و آن طرف رفته و ملاقات‌هایی کرده که متأسفانه برخی با او همراهی کرده‌اند. او گفته است که احمدی نژاد در موضوع هسته‌ای و سیاست خارجی تنهاست و مردم مواضع او را قبول ندارند. متأسفانه عده‌ای هم با او همنوایی کرده‌ اند.

 

رئیس جمهور در ادامه نظر مردم را دراین باره خواست و سؤال کرد که آیا شما حاضر بودید در موضوع هسته‌ای کوتاهی و یا سازشی توسط بنده اتفاق بیفتد؟ که مردم فریاد زدند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست.
رئیس جمهور با طرح این سؤال که آیا در میان مردم ایران کسی هست که طرفدار رژیم صهونیستی باشد که مردم یکصد فریاد زدند نه، نه! و مرگ بر اسرائیل.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم تأکید کرد: مرگ بر اسرائیل شعار همیشگی ملت ایران است.

 


وی با اشاره به این که بنده قطره‌ای از اقیانوس ملت ایران هستم، گفت: متأسفانه برخی در کشور احساس می‌کنند مالک ملت و کشور هستند و همه خدمات و پیشرفت‌ها را تخریب می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: برخی هستند که با دشمن همراهی می‌کنند و اطلاعات داخل کشور را به دشمن می‌دهند و به آنها توصیه می‌کنند که قطعنامه جدید صادر کنید، اینها جزو ملت ایران نیستند مردم ایران آنها را ترد خواهند کرد.
رئیس جمهور با شاره به این که اکنون مشکل، مشکل غربی‌هاست، گفت: در حال حاضر آنها مانده‌اند که چگونه آبروی خود را حفظ کنند، آن وقت برخی می‌گویند که ما حاضریم تعهد بدهیم و کوتاه بیایم. امروز میدان دار، ملت ایران است و اجازه نخواهد داد احدی از حق ملت ایران کوتاه بیاید.

وی با اشاره به این که امروز یک عده هم پیدا شده‌اند اما پول و رسانه دارند و می‌خواهند پشت ملت و دل ملت را خالی کنند، گفت: آنها به حرکات و اقدامات مثبت دولت هو می‌کنند و می‌خواهند امید مردم را به یأس تبدیل کنند، می‌گویند چرا به سفر استانی می‌روید، اگر هم نرویم می‌گویند چرا نمی‌روید، دستاوردهای سفر استانی را زیر سؤال می‌برند.
می‌گویند چرا در قضیه هسته‌ای هزینه کرده‌اید، اگر مقایسه بکنیم با دیگران، این هزینه‌ها در حد صفر است، می‌گویند شما چرا تدبیر نمی‌کنید، می‌گوییم تدبیر شما چیست؟ می‌گویند در مقابل غرب عقب نشینی کنید. به تدبیر شما، مردم ایران از اساس نباید انقلاب می‌کرد؛ ایستادن یعنی هزینه کردن و ملت ایران تا آخر، پای آرمانهای خود ایستاده است.


رئیس جمهور افزود: امروز رقابتهای علمی در فضا انجام می‌شود، همه از طریق ماهواره و فضا است و ما در این زمینه پیشرفتهای بزرگی داشته است. دانشمندان ایران پیشرفت‌های خوبی در زمینه هوا فضا داشته اند. دانشمندان ایران به لطف خدا امروز همه‌ی موارد مورد نیاز ساخت و ارسال ماهواره را در دست دارند. این کاوشگری که پرتاب شد مسیر سنجی می‌کند تا ماهواره اصلی بتواند در مسیر اصلی و درست قرار گیرد.


وی از پرتاب 2 کاوشگر دیگر خبر داد و گفت: اوائل سال آینده ماهواره صد در صد ساخت ایران در مدار قرار خواهد گرفت.

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی