سفارش تبلیغ
صبا ویژن







همیشه و همواره سخنان  ورهنمود های خلف صالح خمینی راهگشا  وچاره ساز بوده است سخنانی که همچون روح تازه کالبد عاشقان ولایت  را تکاپو در می آورد. این نوشته نگرشی بر سخنان رهبر معظم انقلاب ودغدغه های نهفته در آن از دیدگاه حقیر است باشد که نقطه نظرات ونقد های دوستان نکات از قلم افتاده را باز گو سازد.

1-حساس ترین فراز از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اشارات و تصریحات معظم له بر مسئله ی وحدت و اتفاق نظر و عملکرد همگان حول محور آرمان های انقلاب و نظام اسلامی بود رئوس این فراز ارزشمند بر سه موضوع مغفول تکیه داشت ؛" آتش افروزی های سیاسی و دامن زدن به اختلاف ها" ، "جذب حداکثری و دفع حداقلی" ، "فریضه بودن وحدت و همدلی میان مسئولان" .
. - موضوع آتش افروزی های سیاسی و بهره برداری دشمنان از اختلاف میان مسئولان و مردم از پررنگ ترین نکاتی بود که برای به ثمر نشستن وحدت در کشور توسط مقام معظم رهبری مورد مداقِّه قرار گرفت. مروری بر کارنامه روزهای مشرف بر انتخابات دهم ریاست جمهوری تاکنون گواه خوبی است برای وقوف بر این نکته که بزرگ ترین دلشادی دشمنان در وقایع پدید آمده در روزهای پس از انتخابات، اختلاف و تشتنجی بود که میان حامیان نامزدهای انتخاباتی رخ داده و به مرور و با هدایت دشمنان تبدیل به اختلاف مبنایی و پس از آن به جولانگاهی برای دخالت دشمنان و عناصر ضد انقلاب مبدل شد.


با فروکش کردن تب فعالیت های انتخاباتی و مدیریت فتنه توسط نیروهای انقلابی، مهم ترین دستور کار فتنه گران و حامیان آنان ایجاد و دامن زدن تفرقه در میان مردم وبه خصوص مسئولان و سران قوا بوده است. و نسخه منحصر به فرد برای این بیماری خطرناک و صعب العلاج همان است که رهبر دوراندیش انقلاب فرمودند ؛ یعنی پرهیز از افتادن در دام آتش افروزی های سیاسی و بهره برداری های دشمنان.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات وحواشی زودرس این انتخابات در جامعه تفکر بر سخنان رهبری بسیار ضروری میباشد.پر واضح است که سلایق وتفکرات متعدد ومتنوعی در هر جامعه ای وجود داشته  استفاده از نکات مثبت وموثر از این تفکرات سبب رشد وبالندگی آن جامعه خواهد شداگر در سایه همدلی وتوافق  ودر جهت تعامل و سازندگی عمل گردد.

با توجه با این سخنان راهکار های مورد استفاده را می توان در چند نکته اساسی بین نمود:ضرورت  لزوم شفاف سازی فعالیتها وبرنامه های کاندیدا والزام به ارایه برنامه جهت اجرایی نمودن آن  و دوری جستن از شعار گویی.

با توجه به فضای کنونی ضرورت شایسته سالاری  و بررسی راهکارهای افراد و تفکرات موجود ضروری است تا از حضور افراد نا کار آمد  و بزرگ نمایی آنها صرفا به دلیل اتصال به جریان و یا حزب خاصی جلوگیری شود.

توجه به پایبندی افراد با آرمانها و ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی وحفظ دستاوردهای آن.

جلوگیری از نفوذ منابع ثروت و مافیای قدرت درچرخه انتخابات وسوء استفاده های بعدی از قدرت قانونگذاری اسلامی.

2 -  تاکید بر اهمیت فعالیتهای اقتصادی

نامگذاری  امسال به نام جهاد اقتصادی  با توجه به طرح هدفمندی یارانه ها وجراحی اقتصادی ایران  تلنگری باید باشد برای همه مسئولان اجرایی  ودست اندر کاران این پروسه عظیم چرا که شاید با گذشت چندین ماه از آغاز این طرح  کم کاری ها  وکاستی ها باعث گردیده هنوز به درستی آثار این طرح عظیم را  آنچنان در جامعه شاهد نباشیم. والبته رهبری معظم در سخنان خویش حرکت جهادی همه مسئولان در کلیه سطوح را خواستار شدند  لازم است که این تاکید وتلنگرخواب وظاهر بینی را از همه سطوح بزداید.

ضرورت اتحاد   و دوری از بزرگنمایی اختلاف سلیقه های کوچک ودرون خانواده ای و تبدیل به  چالش های بزرگ و دستاویز نمودن  آن ها  که خواسته بدخواهان وتفرقه افکنان بوده وهست و نیز تلاش همه جانبه  وصادقانه برای ساختن ایرانی آباد وبر طرف نمودن کمبودها ونواقص موجود لازم وضروری به نظر میرسد.

باشد که روشنگری های افراد آگاه وصبوری افراد ودوری از سهم خواهی های گروهی وحزبی این مرحله از انقلاب را نیز همانند مراحل دیگر با سربلندی  به نتیجه برسد.ان شا الله.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی