سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا هادی اهدنا الصراط المستقیم و خلصنا من هوی نفسی

این روزها در اخبار مطالبی را می خوانیم که دل هر انسان با انصافی را به درد می آورد و خون دل می خورد از این همه بی انصافی که در حق زحمتکشان و دلسوزان نظام ولایی روا می شود .

چند روز پیش در خبرها خواندیم که جناب آقای رئیس جمهور در جمع رایزنان فرهنگی ایران اظهار داشته اند که : من به جنگ فرهنگی اعتقادی ندارم و .... و نباید به فرهنگ رنگ و بوی نظامی داد .

من با خواندن این جملات برای دقایقی در بهت فرو رفتم و انگشت حیرت به دندان گرفتم و با خود فکر کردم که آیا این سخنان را قبلا هم در جایی شنیده ام یا ؟؟؟ خوب که فکر کردم دیدم مشابه این کلمات را رئیس جمهور سابق ایران به نوعی بر زبان می راند مانند این جمله که : در مقابل من شعار از مرگ ندهید و شعار زندگی بدهید و ... و این تئوری توطئه که می گویند توهم است و توطئه ای در کار نیست و ...

این جملات را خوب که بشنویم و مقایسه کنیم می بینیم که در پایان به یک جا ختم خواهند شد و آن هم قطعا صراط مستقیم و ولایت نیست چرا که مقام عظمای ولایت (حفظه الله ) سالها ست که در خصوص هجمه فرهنگی دشمنان به نظام اسلامی به مسئولین و مردم تذکر و هشدار می دهند و از این هجمه به عنوان شبیخون فرهنگی نام می برند و مدتی است این عملیات دشمن را به جنگ نرم تشبیه فرموده و همگان را به مقابله با این حرکت دشمنان قسم خورده انقلاب فرا می خوانند ، جنگی که هدف نهایی آن سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نفس قدسیه حضرت روح الله (ره ) و خون هزاران شهید و جانباز به ثمر نشست و با خون دهها هزار شهید و جانباز و خون دل آزادگان سرفراز آبیاری شد تا از نهالی نوپا به درختی تنومند تبدیل گشت و حالا که وقت به ثمر نشستن و بار دادن این درخت است عده ای میراث خوار گرد آن جمع شده اند و هر یک این انقلاب را به سلیقه خود تفسیر می نمایند و غافلند از این که این انقلاب را رهبری است فرزانه که ایشانند که می توانند انقلاب را در همه ابعاد تحلیل و تفسیر نمایند و حافظان این انقلاب نیز گوش بفرمان این رهبر شایسته و خدایی هستند و لاغیر ، اما نکاتی که باید در زمینه اظهارات آقای رئیس جمهور یاد آور شویم عبارتند از :

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :آرش کماندار::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی