سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اکادمى ملى علوم آمریکا:تلاش‏هاى هسته‏اى ایران صلح‏آمیز است 

آکادمى ملى علوم آمریکا با انتشار گزارشى در مورد برنامه هسته اى ایران اعلام کرد ایران هیچگونه تلاشى براى دستیابى و ساخت سلاح هاى اتمى نداشته است.
روزنامه لس آنجلس تایمز به نقل از آکادمى ملى علوم آمریکا نوشت، تمام فعالیت هسته اى ایران براى دست یابى به انرژى بوده که بتواند آنرا جایگزین ذخایر نفت و گاز خود کند و این کشور هیچگونه فعالیتى براى دستیابى به سلاح هسته اى انجام نداده است.
آکادمى ملى علوم آمریکا با اشاره به قعطنامه 1737 شوراى امنیت سازمان ملل در مورد برنامه هسته اى ایران ، این اقدام شوراى امنیت را عجولانه خوانده و اعلام داشته در شرایط فعلى نیازى به صدور قعطنامه جدید علیه ایران نبود.
این موسسه تحقیقاتى در ادامه گزارش خود مى نویسد ، ایران هیچگونه خطرى براى اعضاى شوراى امنیت سازمان ملل نداشت اما اعضاى شوراى امنیت با عجله و فقط براى آنکه پیش از آغاز سال نوى میلادى به اتفاق نظرى در مورد برنامه هاى خود رسیده باشند، اقدام به صدور قعطنامه علیه ایران کردند.
این گزارش با اشاره به همکارى هاى ایران با بازرسان آژانس بین المللى انرژى اتمى در سال هاى اخیر مى افزاید ، در این مدت بازرسان آژانس تمام نقاط ایران را بازرسى کرده و هیچ مدرکى که بیانگر کارشکنى ایران باشد پیدا نکرده اند.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی