سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آنقدر تند روی کردی که دچار پارادوکس شدی!!! 

انجوی نژاد

اگر بجای سخنرانی های تند و آتشین! بحث های اصولی بفرمائید و راه درست را به مردم نشان دهید تأثیرش بیشتر و ماندگارتر است.

همه می دانند که به خاطر رعایت نشدن شایسته سالاری در بسیاری از مناصب اجرایی فرصت هایی بوجود می آید که برای عده ایی فرصت طلب سفره های رنگین پهن می شود و برای همین هم برخی از مسئولین خرابکاری هایی می کنند که هزینه آن را باید نظام پرداخت کند اما با این بهانه ها نباید کلیت نظام را زیر سئوال برد و مرتب آیه ی یأس برای مردم خواند، مگر مردم این کشور اینهمه پیشرفت در زمینه های مختلف را که با هدایت های الهی و رهبری حضرت امام و همچنین مقام معظم رهبری طی این 32 سال بدون مشکلات طی کرده اند ؟ اما همه دیدیم حضرت امام و بعد از ایشان رهبر انقلاب ضمن پیگری مشکلات و تذکر قاطع به مسئولین همواره به مردم امید می دادند.

 همه می دانیم با همه کمبودها و مشکلات داخلی و خارجی این مردم هرگز از اصول خود دست نکشیدند و مردم فهیم و آن دسته ازمسئولین دلسوز ضمن پذیرش کمبودها و اشکالات همیشه با امید و تلاش رو به جلو حرکت کرده اند.

بنابراین شما هم بهتر است به جای سخنرانی های احساسی بفکر کمک برای اصلاح و ارشاد باشید ، وقتی در اطراف خود شما و بستگان شما (مانند کارهایی که اخویی شما علی انجوی نژاد در راه اندازی سایت های .....!!! انجام داده اند) ناهنجاری هایی مشاهده می شود و شما یا سکوت می کنید یا کاری از دستتان بر نمی آید! چگونه توقع دارید در یک کشوری با این وسعت و تنوع اصلا مشکلی نباشد این ها در حالی است که از داخل و خارج هم تلاش می شود که بر سر راه این ملت سنگ اندازی هم بشود.  



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی