سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 وب سایت برادرگرامی حمید بنا :رابطه انتخابات و میزان ترشح آدرنالین

 

ما اخیراً در پی تحقیقات گسترده و بسیار مهم خود کشف کرده ایم که انتخابات خیلی مهم است. برای عده ای نان دارد و برای برخی آب. البته ناگفته نماند کسانی هم هستند که نان آب زده نصیبشان می شود. بر بخیل و تنگ نظر لعنت...

تحقیقات میدانی و آزمایشگاهی ما بر روی چند صد نمونه برگزیده نشان می دهد انتخابات تأثیر مستقیم بر میزان ترشح آدرنالین دارد. شاید باورش در مرحله نخست سخت باشد لکن ما مستنداتی در دست داریم که این ادعا را در هر محکمه ای ثابت می کند البته به شرط آنکه قوه فخیمه قضائیه با استمهال یک ماه به شرط تمدید ما که پدرمان از طبقه اشراف نیست موافقت کند!.

من باب تفصیل بیشتر کلام عارضیم که نتایج حاصله از تحقیقات نشان می دهد رجال مقتدر سیاسی در دوره های زمانی نزدیک به انتخابات علاوه بر افزایش میزان ترشح آدرنالین به بیماری خدمت زدگی نیز دچار می شوند.

این بیماری در افراد بالغ سیاسی بروز کرده و به موجب آن مشکلات مردم در نگاه خدایی آقایان رجال خودنمایی می کند. نوع واکنش بیماران به این عارضه با میزان ترشح آدرنالین در ارتباط است. هر چه ترشح افزونتر باشد پلها، خیابانها، اتوبانها، طرحها و به قول تحصیل کرده ها پروژه های بیشتری به سر انجام می رسد.

لازم به یادآوری است که بیماری فوق الذکر! در بعض مبتلایان با التهاب پیشانی همراه است که در نگاه نخست شبیه آثار سجود به نظر می رسد ولی به هنگام اذان این شبهه به سرعت برطرف می شود.

از دسته کوچک بالغین سیاسی که بگذریم به گروه بزرگتر مدیران میانی می رسیم. ترشح بالای آدرنالین در این عزیزان خداجو! به کنش های سطحی و زیر سطحی منجر می شود. در بخش کنش های سطحی بیمار، رقبای انتخاباتی را به فعالیتهای خارج از مدار قانون متهم کرده و هر حرکت گروه رقیب را مشکوک و منافی با منافع ملی معرفی می کند.

اما حکایت کنش های زیر سطحی این بیماران به علت پاره ای معذورات رسانه ای قابل شرح نیست. به هر حال انتخابات چیز! خیلی خوبی است. به زمان آن که نزدیک می شویم همه به فراخور حال خویش با فعالیتهای مناسب سعی در پیشبرد مقاصد حزبی، جریانی! و یا شخصی خود دارند.

در اینجا باید به این نکته توجه شود که نگارنده فاقد مدرک تحصیلی مناسب برای شرکت در انتخابات مجلس محترم و معظم و کاربلد شورای اسلامی است. با همین دلیل روشن هر گونه شبهه تبلیغاتی بودن این نوشتار پیشاپیش رد می شود.

البته نتایج آزمایشات مربوط به سران فتنه هنوز بدست ما نرسیده است تا ارتباط آشوبهای خیابانی با افزایش ترشح آدرنالین بررسی شود ولی از ظواهر امر اینگونه برداشت می شود که آدرنالین در گروهی از بیماران به وولوولَک! تبدیل می شود.

این روزها انتخابات عوارض تازه ای هم از خود بروز داده که بررسی عواقب و نتایج آن در دستور کار تیمهای پژوهشی ما قرار دارد. یکی از این عوارض انحراف برخی جریانات است که تا این لحظه از میزان، علت و چگونگی انحراف، اطلاعات قابل استنادی در دست نیست.

یکی دیگر از نتایج تحقیقات شامخه و کامله ما که در این وانفسای رها سازی قیمتها، بسیار ارزشمند و مقتنم می نماید رونق بازار کار در این ایام است که با ترشح آدرنالین هیچ نسبتی ندارد. در این مقوله متأخر گروهی که هنر چاق کردن کار را دارند با تهیه اقلام مورد نیاز آقایان از جمله مدرک تحصیلی، رأی دهنده و نطق انتخاباتی، نان خشکی به منزل می برند. نوش جانشان خدا برکت بدهد.

تحقیقات مذکور نتایج دیگری هم دارد که از مهمترین آنها میتوان به جنبش های انتخاباتی اشاره کرد. این پدیده نوظهور که از سال 88 وارد ادبیات پزشکی – سیاسی ایران شد بیشتر در میان جوانان رواج دارد. جوانان اهل دل با شرکت در جنبش های شبانه انتخاباتی قسمت تحتانی بالاتنه خود را بصورت موزون می جنبانند. این جنبش ها که اغلب با موسیقی های شاد همراه است توسط برخی از تشنگان خدمت هدایت و محاسبه! می شود.

در پایان خاضعانه به آقایان پیشنهاد می کنیم مراقب ترشح آدرنالین خود باشند. البته مردم پس از 33 سال زندگی انقلابی، حرفهای برگرفته از ترشح آدرنالین را به راحتی تشخیص می دهند. اگر واهمه فیلترینگ نبود سخنان زیادی با سران قوه فخیمه قضائیه داریم که ترس امانمان نمی دهد.

برایتان زندگی بدون ترشح زیاد آدرنالین را آرزو مندیم...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی