سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

یا هادی اهدنا الصراط المستقیم و خلصنا من هواء نفسی

در روایات آمده در زمان خلافت امیرالمومنین حضرت علی (ع) یک مرد یهودی از آن حضرت به قاضی شکایت می برد و حاکم شهر علی (ع) را به محکمه فرا می خوند برای دادرسی ، در دادرسی ابتدا مرد یهودی را به نام مخاطب قرار می دهد تا شکایت خود را مطرح نماید و سپس از حضرت علی (ع) با عنوان امیرالمومنین می خواهد از خود دفاع نماید که در این زمان آن حضرت برآشفته می شود و به قاضی اعتراض می کند که رعایت عدالت را ننموده چرا که مرد یهودی را بااسم مخاطب قرار داده و آن حضرت را با القاب ، و می فرمایند اگر در این حد هم تبعیض بین دو نفر در محکمه قائل شوند خلاف عدالت است .

یکی از دلایل انقلاب مردم شریف ایران علیه نظام سلطه و دیکتاتوری پهلوی تبعیض و بی عدالتی بود که در دادگاههای آن رژیم بر مردم روا می شد و اگر اختلافی مابین یک نفر از مردم کوچه و بازار با یکی از وابستگان حکومتی بوجود می آمد و به دادگاهها کشیده می شد همواره آن وابسته به رژیم تبرئه می شد و آن مردم عادی هیچگاه به حق خود نمی رسیدند و این احساس حقارت را در مردم تشدید می کرد و بغض عوامل حکومتی در دل مردم جای می گرفت ، مثالی در میان مردم و در دنیا رایج است که می گویند قانون کور است و برای قانون فرقی ندارد که متهم یا مجرم چه کسی باشد و چه مقامی داشته باشد زیرا قانون برای همه مردم وضع شده و عدالت در مورد همه اجرا خواهد شد ، هر چند در دنیا این مثال فقط در حد ضرب المثل است و اجرا نمی شود اما در کشور ایران آنهم پس از انقلابی عظیم که با استعانت از اسلام و ائمه معصومین (ع) و به رهبری بزرگ مردی به ثمر رسید که وقتی در زمان بنی صدر خائن خطایی از نوه خود می بیند دستور حبس خانگی او را صادر می نماید انتظار این است که قانون برای همه بطور یکسان اجرا شود و اگر در مواردی خلاف آن مشاهده شود قطعا برای مردمی که با تقدیم هزاران شهید انقلابی را به ثمر رساندند و باتقدیم دهها هزار شهید و جانباز و آزاده این انقلاب را در طول سی و چند سال حفظ نموده اند بسیار ناخوشایند خواهد بود خاصه برای دلسوزان و کسانی که در طول این سالها عزیزان خود را تقدیم این انقلاب نموده اند و انتظار عدالت علی (ع) را دارند .

چند روزی است که حکم دادگاه خانم !!! فائزه هاشمی صادر شده و در این چند روز همه در بهت و حیرت فرو رفته اند که این حکم چگونه و با چه استدلالی صادر شده ؟؟؟

در کشوری که در دادگاههای آن مردانی بواسطه عدم استطاعت مالی در پرداخت مهریه همسران خود ماهها زندانی می شوند ، و یا افراد بخاطر سرقتهای کوچک یا بزرگ ماهها و حتی سالها حبس را تحمل می نمایند .

در کشوری که اهانت به مامورین دولت حین انجام وظیفه جرم تلقی شده و مجازات حبسی بین شش ماه تا سه سال برای مجرمین در نظر گرفته شده است و ...........

در این کشور اقدام علیه امنیت ملی ، ایجاد بلوا و آشوب خیابانی ، توهین به مقامات کشوری ، توهین آشکار به مقام ولایت و ..... براستی اینقدر کم اهمیت است که برای مجرم تنها شش ماه حبس ( که آنهم قطعا صوری است) و مدتی عدم فعالیت سیاسی کافی است ؟؟؟

آیا اگر فرد دیگری غیر از این آقا زاده !!!! تنها یکی از این جرائم را انجام می داد دهها برابر این مجازات برای وی در نظر گرفته نمی شد ؟؟؟ قوه قضائیه من بعد چگونه می خواهد سر خود را بالا بگیرد و از عدالت و قضاوت منصفانه دم بزند ؟؟؟ این حکم کاملا سیاسی چگونه و با چه معیاری صادر شده و جناب آقای قاضی صلواتی در پیشگاه ملت و در قیامت در مقابل شهداء و امام الشهداء و خداوند متعال چه پاسخی خواهد داشت ؟؟؟

در قوانین مجازات اسلامی سوء قصد به جان مقامات ارشد نظام از ترور آنها مهم تر است و برای مرتکب مجازات مفسد فی الارض در نظر گرفته شده است . آیا اعمال این آقازاده در ایجاد بلوا و آشوبی که هدف از آن براندازی نظام اسلامی بود از توطئه و ترور یک مقام ارشد نظام کم اهمیت تر بود ، با این حساب باید آماده باشیم تا زمانی که برادر این خانم از سفر لندن به تهران تشریف فرما شدند با دسته های گل و موزیک به استقبالشان برویم زیرا اینگونه که اوضاع پیش می رود بعید نیست چند روز دیگر این آقازاده هم در دادگاه تبرئه شوند و نهایتا برای دلجویی از ایشان بالاخره نشانی چیزی به ایشان اعطاء شود !!!!!


اگر در کشوری که برای برپایی حکومت اسلامی و عدالت علی (ع) خونهای زیادی را تقدیم نموده عدالت اجرا نشود پس در کجا باید این عدالت را انتظار کشید .

در چند روز آتی قرار است دادگاه متهمین چند هزار میلیاردی هم تشکیل شود ، امت چگونه می تواند قبول کند که در این دادگاه هم چند نفر کارمند بخت برگشته محکوم نخواهند شد و سران ماجرا خواهند گریخت ؟؟؟

در جایی که فردی با تمام قوا وارد معرکه شده و قصد سرنگونی نظام ولایی را داشته و پس از دوسال کش و قوس نهایتا مجازاتی اینقدر سنگین را تحمل می نماید !!! برای چند نفر بنده خدا که چند هزار میلیارد ناقابل را نوش جان نموده اند که قطعا باید حکم صادره بسیار خفیف تر صادر شود .

باید به اقای قاضی صلواتی محترم خسته نباشید بگوئیم و عرض کنیم شما واقعا زحمت کشیدید در دفاع از آرمانهای انقلاب و خون دل زیادی خوردید تا چنین حکم محکمی را صادر فرمودید ، ما راضی به این نبودیم که شما اینقدر به زحمت بیفتید ، تا بسیجیان این کشور هستند که در جریان نا آرامی و فتنه های مختلف جان برکف بگذارند و در خیابانهای تهران با وضعی فجیع به شهادت برسند و تا زمانی که عزاداران حسینی هستند که در حمایت از آرمانها جان خود را در کف دست گرفته و در خیابانها با عوامل محترم آشوب و بلوا مقابله نمایند و بعضا مجروح و جانباز و یا شهید شوند شما چرا اینقدر خود را به زحمت می اندازید ؟؟؟

مگر خون چند نفر بسیجی ، اموال دولتی وعمومی ، آرامش مردم و ... چقدر ارزش دارد که شما اینگونه فداکارانه خود را وارد این قضایا می کنید و با از خود گذشتگی فراوان احکامی با این سنگینی صادر می فرمائید ؟؟؟

حیف است قوه قضائیه از فیض حضور شما محروم شود شاید سالها زمان بطلبد تا قوه محترم قضائیه بتواند چنین قاضی عادلی را پرورش دهد پس شدیدا مراقب خود باشید .

ضمنا پیشنهاد می نمایم با توجه به عدالتی که در شما سراغ داریم لطف فرموده قضاوت پرونده چند هزار میلیاردی ناقابل را هم رتق و فتق نموده و احکامی البته نه با این شدت برای مجرمین آن صادر نمائید .

در پایان به عوامل فتنه که این روزها خود را برای ورود به صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی اماده می نمایند اعلام میکنیم که :

امت بصیر و فهیم ایران اسلامی شما را کاملا شناخته و در این انتخابات حق شما را در کف دستهایتان خواهد گذارد پس تا دیر نشده و ازاین مفتضح تر نشده اید بیائید و مطیع ولایت شوید و در این کشور مانند آحاد مردم زندگی کنید و این امنیت را قدر بدانید و حتی این فکر در مخیله تان هم شکل نگیرد که ممکن است وقایع سال 88 تکرار شود زیرا امت بیدار و در صحنه اگر تصور این چنین اقدامی را نیز از سوی کسانی داشته باشند در این انتخابات برخوردی چنان سنگین و دندان شکن با این گونه افراد خواهند نمود که حتی در خواب نیز ندیده باشند .

به خانم !!! فائزه هاشمی و پدر محترمشان که در وقایع سال 88 سکوت اختیار فرمودند و همچنان مایه امید فتنه گران میباشند نیز هشدار می دهیم که به خود بیایند و راه مستقیم را در پیش بگیرند و بدانند اگر تاکیدات ولی امر مسلمین نبود امروز همین خورده آبرو را نیز در این کشور نداشتند و بایستی بیشتر از اینها در انزوا فرو می رفتند و به زندگی حقیرانه خود ادامه می دادند پس قدر عافیت بدانند و بیش از این بااحساسات این امت خون داده بازی نکنند و بدانند اگر روزی آقازاده شان از سفر فرنگ برگردند باید منتظر برخورد قاطع این مردم باشند و خود را برای این برخورد آماده نمایند و بدانند فرزندان رشید این ملت نخواهند گذاشت حکمی مانند حکم خواهر محترمه اشان !!! برای ایشان صادر شود .

قوه محترم قضائیه و ریاست محترم این قوه کمی بخود بیایند و جایگاه خودشان را بشناسند و ببینند آیا صلاح یک امت 75 میلیون نفری ارجح است و یا صلاح چند نفر آدم که نه برای کشور و مردم آن و نه برای ولایت امر مسلمین اهمیتی قائل نیستند و حاضرند همه مردم فدا شوند تا خاندان آنان هیچ گزندی را نبینند ، پس تلاش کنند تا آبروی این قوه را که باصدور این حکم در خطر قرار گرفته حفظ نمایند و نشان دهند که قوه قضائیه در ایران قوه ای مستقل و واقعا قضایی است نه الهام گرفته از خطوط سیاسی .

بار الها عمر رهبر عزیز ما حضرت سید علی (حفظه الله ) را به بلندای آفتاب طولانی بفرما و به ما سربازی وشهادت در رکاب ایشان و در راه خودت را در این دنیا و همنشینی باشهداء و امام الشهداء حضرت روح الله (ره) و شفاعت آنان را در آن دنیا مرحمت بفرما .



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی