سفارش تبلیغ
صبا ویژن







رنسانس انتخاباتی»
90/12/14 10:49 ص

 

صرف نظر از حضور دشمن شکن مردم طلای 24 عیاری ایران در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که  با دریافت هوشمندانه پیام ولایت دشمنان را بار دیگر در موضع انفعال قرار دادند ُنتیجه معنادار و البته قابل پیش بینی انتخابات مجلس نهم حاوی پیام های بسیار تامل برانگیزی است که به نظر می رسد جای آن دارد از سوی مسئولین ذیربط عمیقا مورد بررسی قرار گیرد !

رصد نتایج حاصله در سایر حوزه های انتخابیه را به خود شما واگذار می کنم اما آنچه دراین مختصر عرض خواهد شد تحلیلی است که از نتیجه حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین ارائه میگردد.

 

1- دکتر منصورحقیقت پور استاندار  خوشفکر ، خوش سابقه ، مردمی و فعال و البته معزول اردبیل که از سوی احمدی نژاد و به تحریک قاسم محمدی، میر کاظم موسوی و یوسف اکبری به جرم باج ندادن برکنار شده بود با بیشترین آرا به عنوان نفر اول در اردبیل انتخاب شد !

منصور حقیقت پور که در مدت 18 ماه حضورش در اردبیل به چهره ای محبوب و مردمی در استان تبدیل شده بود با بهانه های بچه گانه کوتوله های سیاسی استان و تصمیم عجولانه احمدی نژاد از سمت استانداری کنار گذاشته شد تا مردم فهیم اردبیل که انصافاً در امتحان بصیرت نمره قبولی گرفتند جواب معنا داری به احمدی نژاد داده و او را به عنوان وکیل خود راهی مجلس شورای اسلامی کنند  حرکتی که  جای بسی تأمل دارد برای کسانیکه اهل تدبر و تدقیق هستند .

کوتاه سخن اینکه رأی به دکتر حقیقت پور 2 معنای عمده داشت :

اول اینکه مردم اردبیل جنس اصل را از چینی خوب تشخیص می دهند !

دوم اینکه به احمدی نژاد پیام دادند هم از بر کنار کردن حقیقت پور ناراضی هستند و هم از انتصاب صابری به سمت استانداری اردبیل و هم ابقای یوسف اکبری در فرمانداری اردبیل !!!!

2- نفر دومی که در دور اول جواز حضور در مجلس نهم را از مردم گرفت کمال الدین پیرموذن هست چهره ای نام آشنا برای مردم که با شال سبزی که در سال های فتنه بر گردن داشت و پیش تر درسمت شهرداری اش و اخیراً با سخنرانی های آتشین اش  تبدیل به چهره ای شناخته شده برای مردم شده است .

پیام این انتخاب هم از زاویه ای شبیه پیام انتخاب حقیقت پور است و آن روی ترشانیدن مردم اردبیل به دولت بخاطر پسرفت قطار توسعه اردبیل که از نگاه مردم مقصر اصلی آن باز هم شخص احمدی نژاد است اگر استاندار را نماینده قوه مجریه در استان بدانیم !!!

3- اردبیل در یک ماه آینده شاهد انتخابات دور دوم مجلس نهم با رقابت نفس گیر مصطفی افصلی فرد و میرکاظم موسوی خواهد بود .

آنچه از شواهد و قرائن بر می آید و همچنین رفتار هوشمندانه اهالی ولایی اردبیل به اثبات رساند میرکاظم موسوی که با هزینه میلیاردی وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است و همچنین از او به عنوان یکی از مهره های جریان انحرافی یاد شده است نخواهد توانست با اقبال عمومی روبرو شود و این بیانگر آنست در دور بعد مصطفی افصلی فرد می تواند گزینه خوبی برای حضور در بهارستان باشد .

 

رنسانس هر چه هست در تاریخ سیاسی جهان پیامدهایی اساسی در تغییر ساختارهای مدیریتی جوامع در پی داشته است و مردم بعد از رنسانس انتخابات مجلس نهم منتظر تغییر نگرش مدیران ارشد کشور در انتصابات و نوع رفتارهای سیاسی شان هستند چه در سطح کلان و چه در سطوح استانی  !!



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی