سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت، سرآغاز تحولات سیاسی نیز هست و مدتهاست که بازیگران عرصه سیاست در ابتدای سال با اعلام نظر و صدور پیام نوروزی نظرات خود را در باب مسایل مهم سیاسی در سال جدید اعلام می‌دارند.

نوروز سال 1391 نیز برای ملت ایران با پیامهای نوروزی از سوی شخصیتهای سیاسی و مذهبی همراه بود که در راس آن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشت. معظم له در این پیام مهم با محور قرار دادن یکی دیگر از نیازهای اساسی کشور، مساله "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به عنوان شعار سال جدید اعلام نمود تا توجهات و ارادتها و تصمیم گیریها را به این سوی جهت دهند.

صدور پیام های نوروزی تنها به شخصیتهای مورد اعتماد ملت ختم نمی‌شود، بلکه این سرآغاز، فرصتی برای شیادانی در عرصه سیاست نیز هست که به بهانه طراوت و شادمانی طبیعت و ملت ایران، اغراض سیاسی خود را در قالب صدور پیام دنبال کنند. در راس این فرصت طلبان سردمداران نظام سلطه قرار دارند که در سالهای اخیر برای ملت ایران پیام تبریک فرستاده‌اند. در سال جدید نیز اوباما با صدور پیامی که مخاطبینش به ظاهر بیشتر جوانان ایرانی بودند نوشت: «شما پایبند زنجیرهای گذشته نیستید» این در حالی است که جوانان ملت ایران به خوبی نشان داده اند که نه تنها از روحیه استکبارستیزی شان کاسته نشده، بلکه روز به روز روحیه استقلال طلبی و رسیدن به قله‌های رفیع در حوزه‌های مختلف را در وجود خویش تقویت کرده اند.

وی نظام اسلامی را متهم به عدم وجود "جریان آزاد اطلاعات و اندیشه ها" کرد و وعده داد که" دستور العمل های جدیدی را برای شرکت های آمریکایی جهت تسهیل نرم افزارها و خدماتی که استفاده مردم ایران از اینترنت را آسان تر می‌کنند، صادر می‌کند.» این در حالی است که این نرم افزارها و سایتهای استعماری، در فتنه 88 با تمام توان در خدمت فتنه گران داخلی قرارگرفت، اما ره به جایی نبرد و نشان داد که نظام اسلامی مستحکم تر از آن است که با فیس بوک و یوتیوب و توئیتر بتوان به جنگ آن آمد!

رئیس جمهور آمریکا که قصد داشت تا حمایت خود از فتنه گران سال 88 را همچنان با صراحت اعلام دارد در ادامه این پیام خود مدعی شد که تظاهرات در سراسر خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا شبیه اعتراض‌های سال 2009 در ایران بوده است! این در حالی است که بعد از گذشت بیش از دو سال از شکست فتنه 88 و یکسال از موفقیت نهضت های اسلامی خاورمیانه، به خوبی مشخص شده که هیچ نسبتی میان این دو رویداد وجود ندارد. فتنه گران اگر ادعاهایی نیز هنوز برای طرح داشتند، با شکست مفتضحانه از ملت ایران در انتخابات 12 اسفند سال 90 دیگر جرات طرح هیچ ادعایی را ندارند، لذا معلوم نیست که مشاوران آقای اوباما این پیام را در چه شرایط متوهمانه ای تنظیم کرده اند! هیلاری کلینتون نیز با صدور پیامی روند اظهارات اوباما را تکرار کرد و از حمایت از حقوق جهانی بشر و آزادی بیان سخن گفت.

صدور پیام نوروزی حتی مصرف انتخاباتی نیز برای سران کشورهای غربی پیدا کرده است! به عنوان نمونه "فرانسوا اولاند" نماینده حزب سوسیالیست فرانسه که رقیب سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور است نیز با صدور پیامی به مناسب فرا رسیدن نوروز نوشته است: «فکر من به ویژه متوجه ملت ایران، و نیروهای مترقی‌ است که در این کشور هزینه سنگینی به خاطر مبارزه مسالمت‌آمیز خود در راه دموکراسی و آزادی می‌پردازند.» گویا اولاند! نمی‌داند که این نیروهای مترقی!؟ مورد علاقه ایشان، مدتهاست که از میان ملت ایران رانده شده اند و جایگاه و اعتباری نزد ایشان ندارند! لذا خطاب به ایشان باید گفت که اگر قرار باشد با این اطلاعات نادرست وارد صحنه قدرت در فرانسه شود، مطمئن باشد که خیلی زودتر از سارکوزی در مسیر سقوط قرار خواهد گرفت!

اوضاع ضدانقلاب و فتنه گران سال 88 و رسانه ها و سایتهای وابسته به آن نیز در این میان جالب توجه بود! سران فتنه در سال جدید بی‌آبروتر از آن شده بودند که حتی جسارتی برای صدور پیام نوروزی داشته باشند! لذا سایتهای وابسته به این جریان همچون کلمه، جرس، خودنویس و ... مجبور شدند که برای خالی نبودن عریضه، پیامهای نورزی سال پیش موسوی و کروبی را بازانتشار دهند!

حزب غیرقانونی مشارکت که اغلب سران آن به دلیل نقش آفرینی در فتنه 88 مجرم شناخته شده اند نیز با صدور پیامی که متاثر از مشاهده حضور باشکوه ملت در انتخابات اسفندماه لحن ملایمی داشت، اعلام داشت: «آینده نیک در گرو مفاهمه و مصالحه ملی بر سر راه و روشی است که هر یک از آحاد ملت از همه حقوق قانونی خود بهره مند گردند. اجرای بدون تنازل قانون اساسی که در برگیرنده آرمانهای انقلاب، امام و شهیدان است می‌تواند مبنای این مفاهمه و مصالحه قرار گیرد.» این در حالی است که فتنه 88 با عبور از قانون اساسی کلید خورد و با توهین به آرمانهای انقلاب و امام و شهیدان تداوم یافت! لذا قانون شکنان بهتر است با مروری بر عملکرد خود، ابتدا از خیانتهای خود توبه کرده و آنگاه از مفاهمه و مصالحه ملی دم زنند!

افراد سوخته‌ای چون ابوالحسن بنی‌صدر، اعضا گروهک غیرقانونی نهضت آزادی ایران در خارج از کشور و ... نیز تلاشکردند تا با صدور پیام نوروزی برای خود وزن سیاسی و اعتباری دست و پا کنند غافل از اینکه معلوم نیست مخاطب این پیامهای تبریک چه کسانی هستند!

اقدام دیگر قلم بدستان اردوگاه فتنه، تلاش برای تخریب پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب اسلامی و بی اثر جلوه دادن آن است و این در حالی است که بیانات معظم له همه ساله نه تنها مورد توجه ملت و مسئولین نظام اسلامی قرار می‌گیرد، بلکه با واکنشها و بازتابهای بین المللی نیز همراه است، پیامها و رهنمودهایی که سالهاست دشمنان انقلاب اسلامی را به شدت رنجانده و عصبانی کرده و موجب ناامیدی آنها شده است و این عصبانیت و آشفتگی را در میزان دشمنی با رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران می‌توان به خوبی مشاهده نمود که روز به روز نیز در حال افزایش است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی