سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسیج»
91/3/30 12:58 ص

برادر گرامی حمید بنادر وبسایت خود متذکر شد    مصلحت نظام همان چیزی است که بسیجیان تشخیص داده اند

اینروزها همه افراد و احزاب و گروهها، خودشان را به ولایت چسبانده اند. خیلی ها در اتاق کارشان تصویر جمال امام خامنه ای را نصب می کنند. برخی که نرخ نانشان روزانه تعیین می شود، از نمد ولایت کلاهی رنگین با نقشهای فریبنده دوخته اند تا آن را بر سر ملت بگذراند. اینروزها کوچه ولایت خیلی پر تردد است. آقایان سیاسی با پوشش های مختلف می آیند و می روند.

برخی گفتمانشان را خیلی شاعرانه با کلماتی همچون ولایت، عدالت و خدمت تزئین کرده اند. عده ای هم بر مبنای قوانین تجارت، متناسب با تقاضای مخاطب برای حزب خود مانیفست عرضه می کنند. یکی در این میان، بی آنکه در میدان و یا خیابانهای اصلی نظام باشد، ولایت را یار دیروز و امروز و فردای خود می داند. شخصی هم که خود را فرمانده جنگ معرفی کرده، بسان پدری دلسوز و مهربان به جای ولایت بیانیه و راهکار می دهد.

دسته ای هم با هنر هستند. این دسته اخیر در کلام حامی ولایت و دنبال عدالت بوده و بهای آن را هم هرچقدر باشد نقداً با وجه رایج مملکت می پردازند. از تفحص در احوالات دسته ها و اشخاص ریز و درشت سیاسی که بگذریم، تمام کسانی که به کوچه ولایت پا گذاشته اند راز مانایی ولایت، در ساختار حکومت ایران را خوب دریافته اند.

در مقابل درگاه آستان ولایت جمعی دلسوخته و بی ادعا جانشان را جوشن پشتیبانی از ولایت فقیه نموده اند. این جمع با صفا ترس را نشناخته و با واژه ی خستگی سالهاست که خداحافظی کرده اند. چشمانشان به هنگام دعا خیس و به وقت دفاع بی اشتباه است. اسیر نام و نشانهای دنیایی نیستند لکن در ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران به آنها بسیجی گفته می شود.

بسیج یک فرهنگ است و بسیجیان را با ایمانِ دلها و مغزهای متفکرشان می شناسند. این جمع پاک در تمام عمر حکومت اسلامی ایران موجب دلگرمی دوستان و هراس دشمنان بوده اند. کسی نشانی منزلشان را نمی داند ولی هر وقت و در هر موقعیتی که نظام به آنها نیاز داشته باشد، گوش به امر ولایت و تا آخرین نفس در وسط میدان هستند.

تنها دلخوشی این جمعیت مخلص، رضایت امام و رهبرشان است. در سالی که آتش فتنه براندازی بر جان گلستان انقلاب افتاد، بسیاری از سیاسیون سوراخ موش را به بهایی سنگین خریداری نمودند اما بسیجیان بدون چشمداشت لباس عمار برتن کرده و شمشیر تکلیف را از نیام بیرون کشیدند. هر چند پس از خاموش شدن آتش فتنه که جز با درایت علمدار انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای امکان پذیر نبود، خیلی ها این موفقیت را بنام خودشان ثبت کردند.

بسیجیان هرگز دل به رنگها و نیرنگها خوش نداشته اند. بیش از 45 درصد شهدای دفاع مقدس با برچسب و نشان بسیجی آسمانی شدند ولی هیچگاه در یادبودهای فرمایشی نهادهای وابسته به قدرت نامی از این سرداران خدمت برده نمی شود.

در عرصه علم و فناوری هم حضور بسیجیان و ظهور فرهنگ بسیج، گره گشا بوده است. کیست که نداند پیشرفتهای نظامی، پزشکی و هسته ای سالهای اخیر ریشه در گسترش فرهنگ بسیجی دارد. فرهنگی که جز سربلندی میهن اسلامی ایران به چیز دیگری نمی اندیشد.

بسیج هرگز کوچه ولایت را ترک نخواهد کرد و بی تردید دشمنان و بداندیشان، خواب انهزام این لشگر عظیم را همچون سالهای گذشته به گور خواهند برد. بسیجی جانش را نذر سلامتی و اقتدار امامش کرده تا فرزند سیادت و راهبر رشادت، عَلَم انقلاب اسلامی را به دست متبرک آخرین حجت خدا، وارث ولایت مرتضی، حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کند.

بسیج مصلحت نظام را بهتر از مدعیان ره گم کرده تشخیص مصلحت، فهمیده است. بسیجی می داند مصلحت نظام در تبعیت بی شرط و پیروی عامانه از اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است.

ما بسیجیان یک لبخند رضایت امام خامنه ای را با تمام هستی دشمن معاوضه نخواهیم کرد و تا زنده ایم در التزام نایب امامت شیعه برای پیشبرد اهداف اسلام اصیل پایداری خواهیم نمود. قسم به خون شهدایمان، در این راه از هیچ بیم و انذاری واهمه نداریم. بگذار ما را بی سواد و قشری بخوانند که اگر سواد جبهه گرفتن در مقابل ولایت است تمامش متعلق به اساتید خودشیفته و غرب زده جامعه شناسی که هنوز امت و جامعه ایران را نشناخته اند. ما به بی سوادی خود افتخار می کنیم. 

بسیج قدرت اجرایی و بازوی قدرتمند ولایت بوده، هست و إن شاء الله خواهد بود.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی