سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بیعت با امام بیداری اسلامی

 

 

«آقای ما! سلامی گرم از تمامی زنان و مردان و کودکان خانواده شیخ شهید و سلام بیعت کنندگان مطیع امرتان، به شما. شیخ شهیدان به امام خمینی گفته بود: «آقای من! اگر دریا را درنوردید، با شما می‌نوردیم!». و ما اکنون به شما می‌گوییم: «آقای ما! به خدا اگر دریا را درنوردی با تو می‌نوردیم»

این عبارت عاشقانه و مومنانه از زبان دختر شیخ شهیدان لبنان "شیخ راغب حرب" در مواجهه با حکیم بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در حالی بر زبان آورده می‌شد که دوربین‌های رسانه ملی آن را برای جهانیان مخابره می‌کردند. این تنها گوشه‌ای از شوق و شور زنان و دخترانی بود که از سراسر گستره جهان اسلام به ایران آمده بودند که در ام القرای جهان اسلامی، ابعاد مختلف بیداری اسلامی را به بررسی بگذارند. این جمع وقتی به دیدار "امام بیداری اسلامی" رسیدند، دیگر عنان دل از دست دادند و تنها اشک شوق و شعف بود که می‌توانست توصیف‌گر حال این مشتاقان انقلاب اسلامی باشد. دست نوشته‌های متنوع و به زبانهای مختلفی که همگی حکایت از "عشق به خامنه‌ای" داشت، روی دیگری از این محفل انس و دلدادگی و مبارزه بود!


این شور و احساسات البته معنای مختلفی در ورای ظاهر به همراه دارد که جا دارد با نگاهی ژرف نگر بدان نگریسته شود. این مساله وقتی عمق خود را به خوبی آشکار می‌سازد که یادآور شویم در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت نظام اسلامی، دشمنان انقلاب تمامی ترفندهای خود را برای تخریب چهره رکن اساسی نظام اسلامی -   ولایت فقیه - بکار برده‌اند که به برکت الطاف الهی تمامی آنها ناکام مانده است.

این هجمه‌ها و عملیات‌های تخریبی - رسانه‌ای در سال‌های اخیر و بعد از فتنه 88 به اوج خود رسیده و از فردای ناکامی کودتای مخملی در خطبه های تاریخی نمازجمعه تهران (29 خرداد 88 )، پیکان تهاجم به سمت تخریب چهره تابناک جهان اسلام - حضرت آیت الله خامنه ای - تمرکز یافت. برای بررسی این مساله کافی است سری به رسانه‌های صهیونیستی و سایت‌های ضدانقلاب و فتنه گران سبز بیندازید تا ببیند که در این سال‌ها شاید روزی نبوده باشد که علیه معظم له مقالات و اخبار دروغی منتشر نشده باشد!

آن روی سکه "تخریب"، "بایکوت" است. بدین معنا که رسانه‌های استکبار جهانی، در این سالها تلاش کرده‌اند تا با بایکوت خبری و عدم معرفی و اطلاع رسانی صحیح در مورد رهبری، کاری کنند تا یاد و نام ایشان در اذهان عمومی به فراموشی سپرده شده و از محبوبیت معظم له روز به روز کاسته شود و به جای آن چهره‌هایی جعلی و کذایی به عنوان سرآمدان جهان اسلامی معرفی گردنند! اما چگونه است که بعد از این همه تلاش رسانه‌‌ای - تخریبی، وقتی صدها زن مسلمان به دیدار امام بیداری اسلامی شرفیاب می‌شوند، آنچنان به وجد می‌آیند که رسانه‌های دشمن خشمگین و حیرت زده، چاره‌ای جز سانسور و بایکوت خبری آن نمی‌بینند!؟

سر این مطلب را باید در بنیان‌های اعتقادی تفکر اسلامی جستجو کرد آنجا که خداوند متعال منشاء عزت و سربلندی را نزد خود دانسته(ان العزه لله جمیعا) و اعلام می دارد که  اوست که  عزت را به پیامبر(ص) و مومنین اعطا کرده است (و لله العزه و لرسوله و للمومنین) و این میدانی است که دست شب پرستان و خفاش صفتان به آفتاب ولایت نخواهد رسید.

سر دیگر این دلدادگی را می‌توان در مقایسه‌ای گذرا بین رهبر جمهوری اسلامی و دیگر سردمداران جهانی و مدعیان پرادعای کشورهای غربی و ایادی آنها در جهان اسلام مشاهده نمود. طبیعی است که فطرت پاک جوانان مومن و مبارز دنیای اسلام وقتی به مقایسه شخصیت و زندگی آیت الله خامنه‌ای و چهره‌های فاسد و معلوم الحالی چون اوباما، سارکوزی، مرکل، کامرون، ملک عبدالله اول و دوم!، و ... که هر روز بخشی از اخبار فساد آنها انتشار می‌یابد، می‌پردازد، به سادگی حکم بر بزرگی و عظمت حکیم فرزانه انقلاب اسلامی خواهد کرد! جوان مبارز مسلمان به سادگی می‌تواند اظهار نظرات مسئولین عربستان و قطر و ترکیه و اردن و... و رهبر ایران اسلامی را در باب مواجه با استکبار جهانی و دشمنان جهان اسلام بشنود  و با تطبیق آن با آیات آسمانی قرآن مجید، رای بر حقانیت مواضع جمهوری اسلامی و رهبری اسلامی آن صادر نماید و طبیعی است که شیفته او گشته و چنین اظهار محبت نماید!

نکته آخر آنکه این محبوبیت ولایت در بین مبارزین و مومنین در جهان اسلام را باید نشانه و شاهدی بر اسلامی بودن نهضت های اخیر جهان اسلامی نیز دانست که متاثر از انقلاب اسلامی، فاز جدید نهضت بیداری اسلامی را آغاز کرده اند. در این جهت‌گیری ماهیتی است که جوانان و مبارزین دنیای اسلام از سراسر جهان اینچنین در برابر بزرگ پرچمدار مبارزه، اظهار ارادت می‌کنند! چراکه اگر ماهیت و روح این نهضت‌ها از مکاتب و الگوهای دیگری سیراب شده بود، دلیلی نداشت که شاهد اینگونه شوقها و شورها و ابراز احساسات باشیم. این جوانان به خوبی می‌دانند که اگر نهضت اسلامی ملت ایران در بیش از سه دهه پیش نبود، معلوم نبود که امروز ملت بیدار جهان اسلام مبتنی بر کدام الگوی عینی روزآمد، می‌توانست از رسیدن به استقلال و آزادی در سایه بازگشت به اسلام ناب محمدی(ص) سخن بگوید!

صحنه‌های زلال و ناب دیدار میهمانان همایش زنان و بیداری اسلامی با حکیم بزرگ انقلاب اسلامی و رهبر مبارزین جهان اسلام این حقیقت را بار دیگر در برابر چشمان جهانیان آشکار نمود که انقلاب اسلامی امروز پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در نزد ملتهای بیدار عالم است و تلاش برای تخریب چهره انقلاب اسلامی و در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است، چرا که وعده الهی چنین است: «یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون.» (می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید/ صف:8)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :مهدی سعیدی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی