سفارش تبلیغ
صبا ویژن







متن زیر بخشی از جلسه پرسش و پاسخ در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با استاد رحیم پور است.

چرا در زمان آقای خاتمی در ماجرای 11 سپتامبر به ملت ما لقب تروریست دادند، در حالی که آن زمان هیچ مقاومتی هم در برابر آمریکا و غرب نمی‌شد، چرا به ملت ما چنین لقبی دادند؟

 این حرف درست است که هر زمانی که بیشتر کوتاه می آیید، تصور نکنید که آنها بیشتر به شما احترام می‌گذارند، این تجربه تاریخی ملت ما در 200، 300 سال اخیر است، هرجا کوتاه آمدیم و گفتیم که غلط کردیم، شما آقا و سرورید، اینها دو تا لگد اضافی هم زدند، 10 قدم جلوتر آمدند، هر جا محکم در برابر آنها ایستادیم، حرف‌هایشان را عوض کردند و عقب رفتند، امام می گفت که اینها مثل سگ ‌اند، اگر فرار کنید به دنبال شما می‌آیند و گازتان هم می‌گیرند، ولی اگر روبرویش بایستی او هم می‌ایستد و جلوتر نمی‌آید و اگر جلو بروی او هم عقب می‌رود. اینها سگند و اخلاق سگی دارند و باید با آنها اینطور برخورد کرد.

هرجا که امتیاز دادند،‌ جایی بوده که مقاومت کردیم. هرجا که بر سرمان زدند، جایی بوده که مقاومت نکردیم. قانون‌شان این است،‌ الان عده‌ای که می‌گویند تسلیم آمریکا شویم، بعد پیشرفت می‌کنیم و مشکلات حل می‌شود، اصلا اینطور نیست. مگر مصر 30 سال اسیر آنها نبود، یکی از بدبخت‌ترین و فقیرترین ملت‎‌هاست. خودشان می‌گفتند که 40 تا 45 درصد جمعیت‌شان زیر خط فقراند. میلیون‌ها آدم در کنار خیابان‌ها می خوابند دوستان ما رفته بودند و دیده بودند و عکس‌شان را هم آورده بودند که در همان منطقه قبرستان در قاهره، بعضی‌ها در کنار خیابان به دنیا آمدند و همان جا هم مردند. خب این مصر که 30 سال دست شما بود، کدام پیشرفت؟! ایران در زمان شاه که کاملا تحت اختیار مستشاران آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی بود، برای آنهایی هم که مدعی هستند آزادی جنسی باعث پیشرفت می شود، آن دوران فساد هم که بود، خب زمان شاه همه اینها بود، آن زمان بنده 13 - 14 سالم بود، ولی کاملا یادم می‌آید، شما می‌گویید آزادی جنسی پیشرفت می‌آورد، ایران قبل از انقلاب هم که معلوم بود چقدر بدبخت است، یک کشور حقیر درجه چهار، حاکمانش نوکر آنها بودند،‌ که امام می‌گفت اگر ماشین آمریکایی مرجع تقلید یا رئیس ارتش شما را زیر بگیرد،‌ کسی حق نداره به او حرفی بزند اما اگر شما یک سگ آمریکایی را زیر بگیرید،‌ حسابتان را می‌رسند. دیگر از این ذلت بالاتر نبود. زمان شاه ما هیچ چیزی نداشتیم. این خیابان‌ها و جاده‌ها و روستا‌های برق‌دار‌هیچ کدام خبری نبود، یک وقتی تلویزیون این فیلم‌های زمان شاه را پخش کند تا مردم ببینند که خیابان‌ها و شهرها به چه شکل بود. از لحاظ عقب افتادگی اینچنین بودیم و حکومت هم صددرصد سکولار و ضد اسلام بود. فساد اخلاقی هم بسیار زیاد بود،‌ با این وجود کدام پیشرفت حاصل شد؟! منبع




نوشته شده توسط :واژگون::نظرات دیگران [ نظر]
کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی