سفارش تبلیغ
صبا ویژن







کاتوزی در گفت‌و‌گو با فارس:
خوئینی‌ها خودش را قیم اصلاحات می‌داند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصولگرایان از حضور اصلاح‌طلبانی چون آقای عارف که در فتنه نقشی نداشتند استقبال کردند؛ همین عامل سبب شده تا تندرو‌های اصلاح‌طلب از گارد باز اصولگرایان بترسند و می‌خواهند این گارد را قطع کنند.

خبرگزاری فارس: خوئینی‌ها خودش را قیم اصلاحات می‌داند

کیومرث کاتوزی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به همسو بودن اظهارات محمد موسوی‌خوئینی‌ها و اپوزیسیون خارج نشین مبنی بر «انتخابات آزاد» اشاره کرد و اظهار داشت: آقای موسوی‌خوئینی‌ها و طیف تندرو اصلاحات می‌خواهند مانع حضور طیف معتدل اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری شوند و به دنبال این هستند که نظام را در مقابل یک عمل انجام شده قرار دهند.

وی تاکید کرد: چون تندرو‌های اصلاح‌طلب نمی‌توانند تحریم انتخابات را مطرح کنند با ادعای پیش فرض آزادی انتخابات می خواهند گمانه‌زنی کنند که انتخابات آزاد نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: از نظر موسوی‌خوئینی‌ها حضور طیف معتدل اصلاحات در صحنه انتخابات بازتاب منفی دارد و نوعی عذرخواهی از فتنه محسوب می‌شود بنابراین فتنه‌سبز خارج‌نشین و طیف تندرو اصلاحات که موسوی‌خوئینی‌ها و عبدالله نوری نمایندگی آن را به عهده دارند می‌خواهند مانع حضور خاتمی در انتخابات شوند.

کاتوزی تاکید کرد: تندروهای اصلاح‌طلب و خارج نشینان نمی‌خواهند اصلاح‌طلبان به آغوش نظام برگردند و این مخالفت به حدی است که می‌گویند آقای عارف و نجفی(level 2) دسته دوم اصلاحات هستند؛ موسوی‌خوئینی‌ها حتی خاتمی را نیز دسته دوم اصلاحات می داند هرچند اظهار می‌کند که آقای خاتمی رهبر اصلاحات است.

وی با بیان اینکه موسوی‌خوئینی‌ها خودش را قیم اصلاحات می‌داند، تصریح کرد: جبهه تندرو اصلاحات بدنبال حضور در نظام نیست بلکه به دنبال ایجاد دوباره فتنه 88 و نوعی تغییر ساختار در نظام هستند چرا که قانون اساسی و نظام را قبول ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اصولگرایان در چند ماه اخیر با اصلاح‌طلبان عقلانی رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان از حضور اصلاح‌طلبانی چون آقای عارف که در فتنه نقشی نداشته استقبال کردند، که همین عامل سبب شده تا تندرو‌های اصلاح‌طلب از گارد باز اصولگرایان بترسند و می‌خواهند این گارد را قطع کنند.

کاتوزی سکوتمحمد خاتمی در مورد سخنان موسوی‌خوئینی‌ها را به دلیل نیاز خاتمی به رای این طیف دانست و گفت: آقای خاتمی الان از سوی این طیف تندرو تحت فشار است و بنده معتقدم اگر بخواهیم سخنان آقای خاتمی در چند ماه گذشته را بررسی کنیم درمی‌یابیم آقای خاتمی با سخنان موسوی‌خوئینی‌ها موافق نیست.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :کیومرث کاتوزی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی