سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله/ هو المصوّر/ انا لله و انا الیه راجعون
عکس.ن: پرتره هایی از مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) که این حقیر توفیق ثبت این تصاویر را داشتم …
… در دو عکسنوشت پیش، عکسی از این فقید گذاشتم و طلب دعا و شفا برایشان نمودیم، اما حال با قلبی آکنده از غم و اندوه در شب اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام بایستی عکس‏هایی را منتشر کنم که مثل گنجی درخشان در بایگانی چشمان شیشه ای ام همیشه می‏درخشید و این‏‏ها همه از نور وجود مرحوم حاج آقا مجتبی حکایت داشت و دارد. نوری که از زمین به سوی آسمان‏ها پرکشید و مطمئناً زمینِ خالی از وجود مطهرش بنا به روایت‏های متعدد از ائمه هدی (ع) و رسول اکرم (ص) که فرمودند: “وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه ای ایجاد می شود که هیچ چیز تا روز قیامت نمی تواند جای آن را پر کند”، دچار نقصان خواهد شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه علاقمندان این عالم مجاهد، استاد سلوک و عرفان و اخلاق و مرجع تقلید شیعیان، تعدادی از عکس‏های ایشان را تقدیمتان می‏کنم که ضمناً می‏توانید ابعاد بزرگ آنها را در بخش گالری تصاویر کاربردی ذخیره نمایید.
a-mojtaba-tehrani02 a-mojtaba-tehrani03 a-mojtaba-tehrani12 a-mojtaba-tehrani10 a-mojtaba-tehrani07 a-mojtaba-tehrani11 a-mojtaba-tehrani06 a-mojtaba-tehrani13 a-mojtaba-tehrani09 a-mojtaba-tehrani08 a-mojtaba-tehrani04 a-mojtaba-tehrani01


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی