سفارش تبلیغ
صبا ویژن







رونوشت: الم ترکیف ضرب الله مثلاً کلمه طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء توتی اکلها کل حین باذن ربها. سوره مبارکه ابراهیم آیات 24 و 25

دکتر کلیم صدیقی:

نضهت اسلامی از این پس هیچ گاه در خلاء جریان نخواهد داشت. حالا [با تحقق انقلاب اسلامی ایران] مسلمانان جهان با یک واقعیت انقلابی مواجهند. علیرغم تمام تحریفات و جعل اخباری که رسانه های گروهی متخاصم با این انقلاب می کنند، همان اطلاعات اندک و درستی که از واقعیت جدید انقلابی ایران به دست توده ها مسلمان سراسر جهان می رسد، آینده تاریک و سرنوشت شوم رژیم های به ظاهر اسلامی موجود را تضمین کرده است. ایران بر آن نیست که انقلاب خویش را صادر کند. انقلابات درجهای دیگر جهان اسلام از درون آنها خواهد جوشید.

در رویدادهایی که در کشورهایی نظیر عربستان سعودی، خلیج فارس، عراق، سوریه، سودان، تونس، الجزایر و حتی مصر می گذرد، تدریجا می توان بازتاب های انقلاب اسلامی ایران را مشاهده کرد. سرعت سیر این رویدادها در این کشورها متفاوت خواهد بود، حدت و شدت و سرعت این سیر نیز یکسان نخواهد بود، لکن کل جهت جریان رویدادهایی که در این کشورها می گذرد رو به سوی انقلاب اسلامی دارد.

منبع: انقلاب اسلامی در ایران/حامدالگار/ترجمه مرتضی اسعدی/انتشارات قلم/مهر 1360/ص 11

کلیم صدیقی نفر سمت راست و سمت چپ فرزند وی اقبال صدیقی

این کتاب(+) چهار سخنرانی از پرفسور حامد الگار است که در موسسه اسلامی لندن ایراد شده است. ابتدای کتاب دکتر کلیم صدیقی نیز مقدمه مختصری مرقوم فرموده اند.

از میان متفکرین درجه اول جهان که در باب انقلاب اسلامی سخن رانده اند، کمتر کسی به اندازه پرفسور حامد الگار در ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی هم دلانه و منصفانه سخن گفته است. یا بهتر بگوییم که حتی بسیار بهتر و دقیق تر از متفکرین دانشگاهی ایرانی انقلاب اسلامی را در همان اوان شناسانده است.

ان شاء الله در مطالب آتی برخی اظهارات ایشان را منتشر خواهم کرد.

مرتبط:

(کلیپ) مختصری درباب دکتر کلیم صدیقی(حاوی فیلم هایی از تظاهرات مسلمانان انگلیس بر ضد سلمان رشدی)

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی