سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله/ هو المصوّر
عکس.ن: حضرت آیت الله حاج شیخ عزیزالله خوشوقت صبح امروز دوم اسفند ماه نود و یک پس از گذشت هفده روز بستری در بیمارستان‌ سعودی ملک فیصل مکه مکرمه به ملکوت اعلی پیوست.
پیش از این قرار بود آیت الله خوشوقت برای ادامه درمان و معالجات به تهران منتقل شوند که به دلیل ناپایداری وضعیت ایشان و با نظر پزشکان معالج سعودی و هیئت پزشکی ایرانی این سفر لغو شد.
پ.ن1: آیت‌الله صدیقی درباره نظر رهبر معظم انقلاب درخصوص جایگاه آیت‌الله خوشوقت گفت: چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان‌ها زیاد است و این طوفان‌ها گاهی اوقات سخت می‌شود و در این طوفان‌ها نمی‌توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم؟ رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان‏ها خود را به آیت الله خوشوقت وصل کنید.
ayatollah-khoshvaght-1500-03 ayatollah-khoshvaght-1500-01 ayatollah-khoshvaght-10 ayatollah-khoshvaght-09 ayatollah-khoshvaght-08 ayatollah-khoshvaght-07 ayatollah-khoshvaght-06 ayatollah-khoshvaght-05 ayatollah-khoshvaght-04 ayatollah-khoshvaght-13 ayatollah-khoshvaght-12 ayatollah-khoshvaght-11
پ.ن2: تعدادی از عکس‏هایم از مرحوم آیت الله خوشوقت را تقدیم می‏کنم به علاقمندانش … روحش شاد


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی