سفارش تبلیغ
صبا ویژن







چنانچه صهیونیسم نشانگر طرح غربى و خنجر زهرآلود آن در قلب جهان اسلام و ماهیت ویران کننده اش براى هر آنچه الهى و انسانى است، باشد و اینکه این طرح غربى امروزه، چون سلولهاى سرطان زا در تمامى کالبد جهان از خلال اختاپوس اقتصادى تبلیغاتى و هنرها، ادبیات، ناوگانها، سرویس هاى امنیتى و مزدوران و دست نشاندگانش گسترش یافته است، مستوجب این مى باشد که روند آزادسازى فلسطین به همان سطح از گستردگى و فراگیرى بلکه بیشتر از آن برسد.

چون بیرون راندن صهیونیسم به مثابه اقدام پاکسازى فراگیر و ژرف، همه مدنیت انسانى است و تحقق این امر بدون بسیج عمومى کلیه تواناییهاى امت بلکه تمامى مستضعفان و آزادگان جهان امکان پذیر نمى شود.

هرگز صهیونیست ها از فلسطین بیرون نخواهند رفت مگر اینکه تمامى جهان به یعنى صحنه نبرد فراگیر علیه طرح « فلسطین»، نبردى همه جانبه مبدل شود.

فلسطین یعنی صحنه نبرد فراگیر علیه طرح شیطانى صهیونیستى -آمریکایى که سموم فکرى و ابزارهاى تخریبى آن در تمامى پیکره جهانى گسترده است تا اینکه تلاش ها و فعالیت هاى تبلور دهنده و بیدارگر و پیکار جو براى تثبیت طرح جایگزین  -طرح اسلامى-  تداوم و توسعه و شدت یابد، بطوریکه هر گامى براى اصالت بخشیدن به معنویات و اخلاق در حیات فرهنگى، رفتارى و اقتصادى ما، هر گامى براى تقویت روابط خانوادگى و والایى بخشیدن به حیات جنسى به سمت فضاهاى پاکدامنى و معنویت گرایى، هر کوشش براى بالابردن هنر و اندیشه و ادبیات به سوى چشم انداز انسانى ارجدار بدور از هوس انگیزى و بى بندوبارى، هر گامى براى ضربه زدن بر اقتصاد سرمایه دارى سامرى بمنظور برقرارى روابط همکارى، عدالت، اخوت و منوط ساختن سود به تلاش وتوزیع عادلانه نعمت هاى الهى بر اساس دیدگاه انسانى، هر گامى براى مقاومت علیه دیکتاتورى و مرکز حاکمیت به سمت گسترش دایره مشارکت در اتخاذ تصمیم، هرگامى به سمت متحد ساختن امت و شوراى امنیت! در جهت روابط « سازمان » ردّ قانون به اصطلاح بین المللى بویژه برابر و همکارى میان ملتها... هر گامى در این راه بصورت گامى بسوى آزادسازى فلسطین و از معانى مرکزیت مسأله فلسطین، تقلى مى شود.

این است آنچه ما اسلام گرایان از مرکزیت مسأله فلسطین در چارچوب حرکت رهایى بخش جهانى و مسائل اسلامى در نظر داریم.

بخشی از مقاله فراز و نشیب های جنبش آزادسازی فلسطین
نوشته شیخ راشد الغنوشی
برگرفته مجموعه مقالات مسئله فلسطین و طرح صهیونیسم
به ترجمه و توضیحات سیدهادی خسروشاهی


  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی