سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آیت الله علی پناه اشتهاردی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم  بین نماز مغرب و عشا بر اثر عارضه قلبی به ملکوت اعلی پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی، استاد برجسته حوزه علمیه قم و امام جماعت مدرسه علمیه فیضیه امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب که در مدرسه علمیه فیضیه قم اقامه کرد به دیار حق شتافت.
 حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تأیید این خبر گفت: این عالم ربانی که امامت مدرسه علمیه فیضیه قم را بر عهده داشت، پس از اقامه نماز مغرب دچار عارضه قلبی شد. این عالم برجسته پس از این عارضه به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات انجام شده نتیجه بخش نبود و به ملکوت اعلی پیوست.
آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم محسوب می شد. وی افزون بر تدریس دروس مختلف حوزوی، در مدرسه علمیه فیضیه قم کرسی تدریس اخلاق اسلامی را نیز داشت.
اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

 

رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی؛
شیوه‌ زندگی و رفتار آیت الله اشتهاردی آموزنده‌ تقوا و پارسایی بود

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله شیخ علی پناه اشتهاردی، وی را از بندگان صالح خداوند و عالمی مهذّب و پاک و برخوردار از سجایای اخلاقی و صلاح و سداد عملی معرفی کردند.
متن کامل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ علی‌پناه اشتهاردی را دریافت کردم. ایشان از بندگان صالح خداوند و عالمی مهذّب و پاک و برخوردار از سجایای اخلاقی و صلاح و سداد عملی بودند و نه تنها درس اخلاق ایشان در حوزه‌ی علمیه، که شیوه‌ زندگی و رفتار ایشان نیز آموزنده‌ تقوا و پارسایی محسوب می گشت.
اینجانب فقدان آن عالم ربانی را به علمای اعلام و مراجع عظام و به عموم فضلا و طلاب و ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و غفران و فضل الهی را برای وی از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
19/تیر/1387



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی