سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله/ هو المصوّر
عکس.ن: اصلاً از این عکس خوشم نمی‏یاد، شاید از بدترین عکس‏هایی باشه که در طول این سال‏ها از “هاشمی رفسنجانی” گرفتم… عکسی که انگار رفسنجانی پیشانی خود را نشانه رفته؛ حالا هم که این عکس رو منتشر می‏کنم به خاطر فرمایشات گهربار جناب مصلحت نظام درباره ارتباط با آمریکاست!!!
واقعاً از عالیجناب مصلحت باید پرسید این دُرفشانی شما نسبت به آمریکای عزیز و دلبندتان چه سودی دارد؟ آیا قرار است برای مذاکره از باغ‏های پسته پول خرج کنید یا قرار است آمریکا فرش قرمز جلوی پایتان پهن کرده و گوهر گرانبهایی به حضور انورتان تقدیم کند که به مذاکره می‏ارزد؟ واقعاً اصرار شما به حرفهایتان ستودنی است!!! اینکه افاضه می‏فرمایید اگر حرف‏هایم درباره ارتباط و مذاکره با آمریکا ایراد داشت، همان زمان امام پاسخ مرا می‏دادند هم ستودنی است… 
Canon EOS 20D  EF 70-200@200mm 1/180s  f/2.8  ISO 800
…عجب است که جمهوری اسلامی در اوج قدرت و پیشرفت را با آمریکای روبه افول برای مذاکره یکسان می‏بینید!!!
اما بگذارید حرف امام عظیم الشأن انقلاب (ره) را برایتان تکرار کنم: “… ممکن است بعضی بگویند با قدرت‏ها باید ساخت، ولی بدانند که سازش امروز، نابودی تا آخر است، دفن اسلام است تا آخر دنیا. مردم باید محکم بایستند و از اسلام و کشور دفاع کنند… من به کرار گوشزد نموده ام که رابطه ما با امثال امریکا، رابطه ملت مظلوم با جهانخوارن است… (صحیفه نور، ج 19، ص 59 / ج 12، ص 40)

عزا.ن: لعن الله غاصبیک و ظالمیک و ضاربیک و قاتلیک یا فاطمة الزهـــراء (سلام الله علیها)


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی