سفارش تبلیغ
صبا ویژن







الأخ المسلم و الحر
الدکتور محمد مرسی
رئیس جمهوریة مصر العربیة
سلام علیک

بالنسبة لأولئک المطلعون على تاریخ من التدخل الاستعماری فی المنطقة والحرکات الإسلامیة ما کان الانقلاب الحدیث غریبا. لدینا العدید من ذکریات رائعةأن مقاومتک کانت سبب فضیحتهم باخذ الاسلوب القدیم و هو الانقلاب العسکری و هذا یعتبر إنجازا فی حد ذاتهتعرفت افضل و تبقی فی ذاکرات و هذا لا یقتصر فی الشیعه او السنه او الاخوان و غیر اخوان و مطالب و المقولات التی من شأنها أن تغطی هذه الحقیقة. من البدیع ان سید الاستکبار فی حین التظاهر علی الاحترام لالزعماء الثوریین المطالبین بالحریه فی العالم یعتقل الزعماء الاسلامی باسوء اسالیب غیر قانونیه.براینا انت بالرغم من خلافات فی آرائنا رجل مکافح من العالم السلامی و حالیا کشفت عن خداع الغرب  فی قواعد لعبه التی لاجلها یتدخل فی شوون المنطقه . یجب علی الغرب ان یشرح کیف یجمع بین فرحه من انقلاب غیرقانونی و الدیموقراطیه و التصریحات المنافقه لا تخدع احدا. نامل دوامک فی هذا الطریق علما بان الاکاذیب و الخداع و الحصر و العزل و التامر و الاعتقال مجرب منذ زمن بعید عند المکافحین المسلمین. من المؤمل أن الثورة المصریة سوف تعود قریبا مع المزید من السلطة وبمساعدة من الله، وتکون هذه الخطوة المؤلمة تمهیدا لنجاح أکبر.

إخوتک فی ایران

برادر مسلمان و آزاده

دکتر محمد مرسی

رئیس جمهور مصر

سلام علیکم

برای کسانی که با تاریخ منطقه و حرکات اسلامی آن و مداخلات استعمار آشنا هستند کودتای اخیر عجیب نبود. ما خاطرات زیادی داریم. جز این نبود که ایستادگی شما موجب رسوایی آنها و اتخاذ روش قدیمی کودتای نظامی شد و این خود دستاوردی است. شما بهتر شناخته شدید و به یادگار می مانید و این ورای شیعه و سنی و اخوان و غیر اخوان و مطالبات و همه حرف های جنبی است که می خواهد این واقعیت را تحت الشعاع قرار دهد.

جالب است که درست در زمانی که بزرگ استکبار ژست همدلی با رهبران مبارز و آزادیخواه را می گیرد رهبران اسلامی را به پست ترین روش های غیرقانونی محبوس می کند. از نظر ما با وجود همه اختلاف نظرها شما یک شخصیت مبارز جهان اسلام هستید که اکنون افشاگر دغلکاری غرب در قواعد بازی ای شدید که سالهاست غرب با ادعای آن در امور منطقه مداخله می کند. غرب اکنون باید پاسخ دهد که دموکراسی اش را چگونه با شادیش از این کودتای غیرقانونی جمع می کند و مواضع و بیانیه های ریاکارانه کسی را فریب نمی دهد. امیدواریم با پایداری بیشتر و صراحت بیشتر به مبارزه ادامه دهید که دروغ و دسیسه و فریب و حصر و حذف آشنای دیرباز مبارزان مسلمان آزاده است. امید است که به زودی انقلاب مصر با توان و قدرت بیشتر از قبل باز گردد و این مرحله دردآور با مدد الهی مقدمه ای برای موفقیت بزرگتر گردد.

برادرانت در ایران

13/4/1392

منبع: نامه ای به دکتر محمد مرسی بعد از کودتا

پی نوشت: متن تنظیم شده، متنی بسیار عمیق و فنی. دوست داشتم فرصتی می بود تا در باب بند بند آن و فلسفه مفصل تر می نوشتم.در هر حال ممنون از زحمتی که استاد حاج رضا زاده محمدی کشیده اند. به دوستان دیگر هم پیشنهاد می کنم این نامه را در وبلاگ هایتان منتشر کنید. 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :تاملات::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی