سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هوالمحبوب

جناب سردار مومنی برادر رزمنده برادری که قرار بود از حقوق مردم دفاع بفرمایید برادری که یادگار دفاع مقدس ما هستید و تصاویر رزمندگی شما صفحات اینترنت را تریین نموده است این رسمشه خداوکیلی ؟

یکی از دوستان تغریف می کرد در جاده خارج از شهردر محدوده گلوگاه  در حال تردد بود با سرعت 60 کیلومتر در ساعت که برادران زحمتکش راهنمایی و رانندگی خودروی ایشان را متوقف نموده و اعمال قانون کرده  و بخاطر سرعت بالای 40 کیلومتر ایشان را جریمه کردند!!! من کاری به نفس جریمه ندارم بالاخره متخلف را باید جریمه کرد اما آخه خداپدر بیامرزها شماها چیکار برای مردم کردید در ضمن جاده های اصلی در استان های شمالی که تقریبا حریم داخل شهر و خارج از شهرش زیاد معلوم نیست و حتی داشتن سرعت پایین خودش عامل تصادف است می تواند موضوعی برای اخذ جریمه باشد مگر اینکه حضرات دکتر وو سردار و دیگران دستور داده باشند کاری به این کارها نداشته باشید تا می توانید اعمال قانون کنید تا بودجه مصوب بر اساس قانون از مردم بیچاره اخذ گردد این به نظر شما عزیزان هم رزم حق الناس نیست ؟

عزیزان رزمنده که بواسطه همین ادعای رزمندگی برای حقوق مردم و مبارزه با دشمنان مردم رای مردم را گرفته و راهی مجلس شده اند درددشان نمیاد یا برادران روحانی نماینده این بی عدالتی ها را کوچک دانسته و اعتراضی نمی کنند ؟

البته مبارزات حضرات در خصوص حقوق مردم برای ما اثبات شده است سالهاست شاهد مبارزات این آقایان هستیم کی تو جناح کیست ؟ کی حزب اللهی است کی نیست کی افراطی هست کی نیست فکر می کنید مردم چقدر این مسائل برایشان مهم است ؟ مردم برایشان فقط و فقط بر اساس حکم خدا اجرای عدالت و اجرای حقوق شرعی و قانونی اشان مهم است هرکس هم در این راه گام بردارد مردم برایش احترام قائلند کسی که ادعای ولایتمداری می کند و از حقوق مردم دفاع نمی کند و زبانش برای حقوق و دغدغه های مردمم لال است ولایتمداریش پشیزی ارزش ندارد .

ظاهرا بر اساس میانگین هر خودرو می بایست صدهزار تومان جریمه شود توجه داشته باشید میانگین انگار سرگردنه است خوب این چه فرقی با راهزنی دارد الان مردم هم مالیات مستقیم و غیر مستقیم می دهند و برای کوچکترین خدماتی هم باید کلی هزینه کنند جریمه می شوند برای پرینت جریمه کلی باید صف  بایستند و مبلغی هم بدهند تا پرینت بگیرند تا جریمه را پرداخت کنند همه چی پولی شده ، خدماتی که دولت باید به مردم رایگان بدهد برای هر چیزی دکانی درست شده است به عنوان اینکه کار مردم را سرعت بیشتری بدهند این چه بی عدالتی است که شکل قانونی پیدا کرده است ؟

همه نماینده ها قبل از اینکه بروند مجلس کلی حرف و شعار می دهند وقتی وارد مجلس می شوند انگار رفتند یک کشور متخاصم و باید برای مردم آن کشور قوانین سخت گیرانه وضغ کنند آهای نماینده ها آهای سردار مومنی اهای مسئولین کشور ما مردم کشور خودی هستیم شما قرار بود خادم ما ماباشید نه ارباب ما

 

hajreza

درآمد راهنمایی و رانندگی از جریمه‌های رانندگی چقدر است؟

ادامه مطلب را حتما بخوانید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی