سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آخوند خوب کیست؟»
93/1/31 9:0 ص

هوالمحبوب

شاخصه ما برای شناخت آخوند متقی و انقلابی سیره ائمه و سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است برای ما فرق نمی کند این آخوند از چه جناحی و سطح علمش چقدر باشد طلبه ساده باشد یا در بالاترین سطح حوزه و یا در بالاترین مقام سیاسی، این آخوند باید در مسیر انقلاب و رهنمودها و شعارهای انقلاب باشد حال این آخوند می خواهد هاشمی رفسنجانی یا موسوی اردبیلی و یا بجنوردی و یا موسوی خوئینی ها و یا رسایی و یا حسینیان و یا هرکس دیگه باشد فرق نمی کند  اگر اینگونه نباشد مطرود مردم می شود  شک هم نکنید،  آخوندی که به سیره ائمه و سخنان امام گوش ندهد و اشرافی زندگی کرده و مروج اشرافی گری باشد باعث بدبینی مردم به اسلام می شود و خود نیز منفور و مطرود مردم می شود .

از دید امام خمینی (ره) آخوند باید اینگونه باشد .

توصیه به ساده زیستی اهل علم

بحمد الله امروز وارد مسائل سیاسی شدن دیگر عیبی ندارد، ولی باید توجه کنید که همه متوجه شما هستند، لذا زیّ اهل علم خودتان را حفظ کنید. درست مانند علمای گذشته ساده زندگی کنید. در گذشته چه طلبه و چه عالم بزرگ شهر زندگیشان از سطح معمولی مردم پایینتر بود و یا مثل آنها بود. امروز سعی کنید زندگیتان از زی آخوندی تغییر نکند. اگر روزی از نظر زندگی از مردم عادی بالاتر رفتید بدانید که دیر یا زود مطرود می شوید؛ برای اینکه مردم می گویند ببینید آن وقت نداشتند که مثل مردم زندگی می کردند، امروز که دارند و دستشان می رسد از مردم فاصله گرفتند. باید وضع مثل سابق باشد، باید طوری زندگی کنیم که نگویند طاغوتی هستیم. (صحیفه امام، ج 17، ص: 453)

مبادا این مردمی که همه چیزشان را فدا کردند و به اسلام خدمت نموده و به ما منت گذاشتند، به واسطه اعمال ما از ما نگران بشوند، زیرا آن چیزی که مردم از ما توقع داشته و دارند و به واسطه آن دنبال ما و شما آمده اند و اسلام را ترویج نموده و جمهوری اسلامی را پیاده کردند و طاغوت را از میان بردند، کیفیت زندگی اهل علم است اگر خدای نخواسته مردم ببینند که آقایان وضع خودشان را تغییر داده اند، عمارت درست کرده اند و رفت وآمدهایشان مناسب شأن روحانیت نیست و آن چیزی را که نسبت به روحانیت در دلشان بوده است از دست بدهند، از دست دادن آن همان و از بین رفتن اسلام و جمهوری اسلامی همان."امام خمینی".

 



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی