سفارش تبلیغ
صبا ویژن







عجز وهابیون»
87/6/29 7:44 ص

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام علیکم
فرقه ضاله وهابیت فرقه ای است که نزدیک به 315 سال پیش به دست انگلیسیها و با همکاری تعدادی از افراد ساده لوح و  طماع و دنیادوست تشکیل شد و از بدو تشکیل به دروغ خود را  به عنوان فرقه ای از مسلمانان معرفی کردند که هنوز عده ای از مسلمین به علت آگاهی کم آنها را شاخه ای از مسلمانان می دانند. در طول تاریخ بارها و بارها شاهد بودیم که این افراد به دلیل اینکه نمی توانستند با منطق و استدلال شیعه مقابله کنند متوسل به زور شده و حرکات ناشایست و غیر اخلاقی و حتی غیر عقلانی در برابر شیعیان از خود نشان داده اند که عمده آن را در عربستان سعودی و در برابر حجاج بیت الله الحرام شاهد بوده و هستیم.
اکنون که با حضور طلاب و روحانیون بالاخص مراجع عظام تقلید در دنیای مجازی شاهد گسترش روز افزون فرهنگ شیعه در جهان هستیم و بسیاری از مردم دنیا با مراجعه به سامانه های الکترونیکی مراجع تقلید و علما که عمدتا به چند زبان می باشند بیشتر از پیش با فرهنگ و اعتقادات  شیعه آشنا می شوند شاهد یک حرکت غیر اخلاقی دیگر از وهابی ها بودیم که  این بار این حرکت غیراخلاقی در دنیای مجازی و با هک سایتهای شیعه به خصوص سایت تعدادی از مراجع تقلید انجام شد.
نکته مهم این است که با این حرکت غیراخلاقی که نشأت گرفته از عجز و ناتوانی وهابی ها در برابر منطق شیعه است نه تنها وهابی ها به امتیازی نرسیدند بلکه چهره واقعی آنها بیش از پیش برای جهانیان شناخته شد و آزادگان و جوانمردان دنیا بیشتر از گذشته به حقانیت اعتقادات شیعیان پی بردند.
همچنین بر طلاب و روحانیونی که در دنیای مجازی فعالیت دارند و با مدیریت سامانه های الکترونیکی و وبلاگها به گسترش فرهنگ تشیع می پردازند لازم است تا فعالیتهای خود را بیشتر کرده و این انسانهای بی منطق را با مطالب علمی و مستدل خود به تکه ها ی فراموش شده تاریخ تبدیل کنند. حتی در این راه لازم است همانطور که در دوران دفاع مقدس روحانیون حاضر در جنگ از جهادگران جبهه های حق علیه باطل مسائل نظامی و مربوط به سلاح را می آموختند اکنون نیز روحانیون فعال در جبهه های مجازی علوم مربوط  به  مسائل تخصصی رایانه ای را از جهادگران مجازی بیاموزند و در حفظ و صیانت نوشته ها و محصولات فرهنگی اعتقادی خود آنها را بکار بندند.



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی