سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هوالمحبوب

وقتی سران فتنه 88 کسانی که همه چیزشان بر اساس دروغ بنا شده است محاکمه و مجازات نمی شوند باید هم امروز خود را طلبکار این انقلاب بدانند.
در این میان افاضات فتنه گری از جمع فتنه گران مایه ننگ است اما آقای دستغیب این را بداند ما هنوز بر مطالبه خود در محاکمه شخص وی در همراهی با فتنه گران و خیانت به انقلاب اصرار داریم  و هرگز از خواسته خود کوتاه نمی آییم ما شما را خائن به این انقلاب و انقلابیون این سرزمین و همراه با دشمنان این نظام می دانیم و می گوییم  این شما هستید که معتقد به دیکتاتوری هستید این شما هستید که خواستار کودتا بودید این شما بودید که ارزشی برای مردم سالاری دینی قائل نبودید و رای مردم را بی ارزش کردید این شما هستید که همه دشمنان اسلام و انقلاب برایتان هورا می کشند این شما هستید که رادیوهای بیگانه و دشمن این انقلاب از شما مویز می گویند این شما هستید که با فتنه گری باعث شهادت تعدادی از بهترین جوانان این سرزمین شدید این شما هستید که باعث خسارتهای مالی و معنوی و سیاسی فوق العاده که خواسته دشمنان این انقلاب بود  شدید و همه انها را به انقلاب تحمیل کردید،  حال طلبکار هم هستید ؟!!!! .

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان: ماجرای سال 88 یک کودتا بود!

به گزارش جهان، آقای علی‌محمد دستغیب نماینده شیراز در مجلس خبرگان و از حامیان جریان فتنه اخیرا نامه‌ تندی به رئیس جمهور نوشته و در آن آورده است که من چند بار نامه نوشته‌ام ولی جواب ندادید، شما هم دارید راه را اشتباه می‌روید. شما در پیروزی‌تان در انتخابات مدیون موسوی هستید. مردم را فراموش نکنید‌، کسانی که به شما رای داده‌اند در مراسم بعد از پیروزی شما همیشه درباره رفع حصر سخن گفته‌اند. الان هر کس در کشور اعتراض می‌کند، سریع زندانی می‌شود!

وی نوشته که ماجرای سال 88 یک کودتا بود. الان شما سکوت کرده‎اید و روند را اصلاح نمی‌کنید و در برابر ملت و قانون اساسی مسؤول هستید.




مطلب مرتبط با این موضوع ...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی