سفارش تبلیغ
صبا ویژن







مدتی هست نخواستم جواب بعضی از این نامهربانان بیگانه پرست را بدهم اما نشد که نشد .الان شکستم آنچه را با خود قرار گذاشتم

اخر این بار به همه ارزشهایی که برایش عزیزانم جان فشانی کردندزیرکانه توهین میشود. لابد می خواهند سال اینده نام و نشان شهدا را هم از روی سنگ مزارشان پاک کنند ؟که خدای نکرده یاد جنگ و لاورمردهای دفاع مقدس آزارشان دهد!!!!!

افسوس که آن روزهادوربین فیلمبرداری این همه رایج نبود!! و یا خادمان و خد متگزاران اون زمان حتی از ظاهر شدن !!جلوی دوربین فیلمبرداری رسول ملا قلی پور هم پرهیز میکردنند!!! نمیدونم  انسانیت خانم دکترها و اقا یون مهندسین نغمه پرداز و شاعر فلسفه باف که روی یک میز شیشه ای پهن میشن کلی به مغز مبارکشون فشار می اورن تا بتونند با چند تا سوال واهی و بچه گانه و به استدلال خودشان متفکرانه و متجددانه همه رشادتها و آرمان طلبی یک امت را زیر سوال  ببرند و با یا با امید مطرح شدنشان در اینطرف و آنطرف بتوانند برای خود وجهه و جایگاه پیدا کنند.

شایدم از اینکه یکمرتبه عنوان دکترا را را یدک گرفتن توی رویا ی خود دیدن که به ایشون مدال افتخار  و یا ریاست جمهوری یونایتد را دادن!!!

برات متاسفم خانم دکتر کوچولو شما از جنگ فقط از ترس بمباران به دامن مادرت پناه می بردی و وقتی آیر سفید میزدن یادت میرفت که چی شد و عروسک تو برمیداشتی و خاله بازی رو شروع میکردی!!!!ولی غافل از اینکه اگر در دروازه باز بود توی اوان نوجوانی مثل دختر های بوسنی خدای نکرده مادربچه متجاوز میشدی!!!!!

و یا توی یک گور دست جمعی الان داشتی شر حال مردن زشت خودتو تایژ میکردی!!!

و شایدم کنار یکی از  سوخته های نخل سر زمینت مثل دختران فلسطینی لباستو از تن کنده بودن و اتش ات زده بودن!! چرا ره دور بریم مثل همین زنه و دختر های عراقی که به دست امریکایهای اربابشون مورد هتک حرمت شدن ....... لا اله الا الله

این باشه تا اگردوباره  خد مت برسم اینم لینک خانم به اصطلاح متفکر

 

 



  • کلمات کلیدی : سیاست

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی