سفارش تبلیغ
صبا ویژن







اینک که این سطور را در نقد سخنان رئیس جمهور محترم ، می نگارم خوب می دانم که پیشاپیش از سوی شخص رئیس جمهور ، به تلخ کردن کام مردم و محروم کردن آنان از لبخند متهم شده ام!! ، اما چه باک که انجام وظیفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید تحمل این برچسب ها را داشته باشیم.
صرف نظر از نکات و نقاط مثبتی که (دعوت به وحدت و همدلی ، فراجناحی بودن کارگزاران دولت ، تحمل انتقاد ، حفاظت و صیانت از رای مردم و... ) در سخنان رئیس جمهور محترم بوده و قابل تقدیر است ، برخی از سخنان وی به قدری رادیکال و افراطی می نمود که شائبه ی بازگشت به دوران پر فتنه ی ریاست جمهوری خاتمی و تقابل " دولت ، نظام" و یا "دولت ، رهبری" را در اذهان تداعی می کند که قطعاً با شعار سال جاری در تضاد آشکار است ، خاصه اینکه دقیقاً مانند دوران بلاخیز خاتمی ، سخنان رئیس جمهور کشورمان ، در یک جمع رسمی و توسط فرمانداران سراسر کشور ، متأسفانه با دست زدن های پی در پی مورد تایید قرار می گیرد:


دکتر حسن روحانی؛ رئیس جمهور ، روز شنبه 9 خرداد 94 در جمع فرمانداران سراسر کشور ، در سیاسی ترین سخنرانی خود پس از انتخابات سال 92 ، مطالب تامل برانگیزی را مطرح کرد که ذیلا به برخی از این موارد اشاره می گردد :
1 - رئیس جمهور با تکیه و تاکید بر تفاوت 13 میلیون رای خود با نفر دوم ، چنین نتیجه گرفت که این اختلاف رای فاحش نشانه ی این است که مردم با قاطعیت تمام به برنامه ی این دولت مبنی بر تعامل با دنیا ( ظاهراً آمریکا و 3 کشور اروپایی) رای داده اند.
در نقد این بخش از سخنان رئیس جمهور ، می توان دو مغالطه ی آشکار را به چشم دید؛
نخست اینکه؛ ایشان افراد پس از خود در انتخابات سال 92 را به صورت مستقل دیده است ، در حالی که سایر نامزدها ، تقریباً همگی از یک جناح سیاسی بوده و مجموع رای آنان در مقابل روحانی قابل محاسبه است؛

ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی