سفارش تبلیغ
صبا ویژن







رسایی امروز در اینستاگرامش نوشت
امروز آقای عراقچی کمی عصبانی بود، نمی دانم چرا اما در پاسخ به انتقادات و اشکالات دوستان نماینده، چندبار از کوره در رفت و پرخاشگری کرد حتی یکبار عینکش را پرت کرد روی میز. من هم به ایشان گفتم ای کاش پای میز مذاکره اینطور رفتار می کردید، بعد از جلسه هم گفتم ای کاش وقتی جان کری زنگ زد به آقای ظریف که کشتی کمک به مردم یمن باید برگردد، به جای برگرداندن کشتی، عینک به زمین می زدید. به شوخی گفتم هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکنید فقط تلفن بزنید ما خودمان انجام می دهیم!! البته ان شاالله مثل جلسه قبل از شبکه خبر مشروح جلسه پخش خواهد شد.

وقتی این جمله رسایی را به عراقچی شنیدم خیلی دلم سوخت یاد اون روزی که کشتی کمکهای ما برگشت خورد افتادم
این قضیه یمن بدجور دلهایمان را سوزاند بدجور آبرویمان را جلوی مردم محروم دنیا برد  شرمنده بچه های یمنی شدیم ما با اون همه ادعای مبارزه با امپریالیسم و امریکا با یه درخواست جان کری کشتی کمکهای ایران را برگرداندیم واقعا چطور اینها می خواهند روز قیامت جواب امام خمینی را بدهند جواب شهدای ما را بدهند که 8 سال در مقابل همه دنیا ایستادندو باج به هیچ ابرقدرتی ندادند اما ظریف و این تیم وزارت خارجه ذلتهایی را پذیرفتند به خاطر چندرغاز اصلا برای کل ثروت دنیا یعنی ارزش داشت الان هم شنیده می شود جناب عراقچی باز هم با اینکه رهبری عزیز انقلاب مجددا تاکید کرده اند مجلس باید در بحث برجام وارد شود با نهایت وقاحت اعلام کرده است صلاح نیست مجلس وارد بحث برجام بشود !!!!

واقعا جای تعجب است این دولت معلوم نیست پای چه چیزی را امضا کرده و چه تعهداتی داده  که نمی خواهد کسی از برجام از توافقنامه ای که همه ملت ایران همه انقلاب و ایران عزیز درگیر آن خواهند شد  چیزی بداند چرا نمی خواهند برجام توسط نماینده های مردم بررسی شود آیا  فتنه  بزرگ آغاز شده است آیا آمریکا در ایجاد دو دستگی میان مسئولین ما موفق شده است آیا تاریخ باز هم تکرار می شود و اشعث ها در مقابل امیر المومنین قد علم می کنند آیا ابوموسی اشعریها بازهم گول خنده های مکارانه عمروعاصها را خورده اند ؟



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :حاج رضا::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی