سفارش تبلیغ
صبا ویژن







 

حجت السلام سید محمد انجوی نژاد دوشنبه بیست وپنج آذر، بعد از افطار دانشجویان معتکف که در اعتکاف سیاسی در مسجد جامع دانشگاه شیراز تجمع دارند ،سخنرانی خواهند کرد.

در پی ماجرای دانشگاه شیراز مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شنبه شب در پایان سخنرانی اخلاقی هفتگی خود به نکاتی چند در این خصوص اشاره کردند . ایشان تحرکات این چنین داخلی را دستورالعمل جدید دشمنان خارجی به دشمنان داخلی خواندند و افزودند در این برهه حساس و در زمانی که به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده ، این گونه اقدامات نشانه به سیم آخر زدن دشمنان است . 

آقای انجوی نژاد ضمن اعلام بیطرفی کامل سیاسی ، سیاستهای جهانی دولت را مثبت دانستند و اشاره کردند سیاست های خارجی دولت الگویی شده برای کشور هایی که می خواهند خودشان را از زیر بار ظلم خارج کنند.

باتوجه به این سیاستهای دولت ، اگر قرار باشد همین روند ادامه پیداکند حالا با هرکسی فرقی نمی کند - یعنی جهان – بخواهد بایک مملکتی روبروشود که زیر بار ظلم نمی رود، قدرتمند است و روی پای خودش ایستاده وهمین چیزهایی که داریم می بینیم ،مقام معظم رهبری هم فرمودند که خیلی پیشرفت کردیم ،خیلی عزتمند شدیم با این وضعیت در این چند ماهی که مانده،شاید آخرین فرصت است برای دشمنانکه بیایند و یک فکری بکنند ،لذاآخرین بحث ،بحث عملیات انتحاری است . یعنی بزنند به سیم آخر ودر مدت زمانی که تاانتخابات ریاست جمهوری مانده ،دشمن می خواهد ازتمام قوا ی خود بهره ببرد ، تا مانع به قدرت رسیدن دوباره اصولگرایی در این کشور شود . این دیگر بحث جناحهای سیاسی نیست ،رسما اعلام می کنند که ما کمونیست هستیم ومارکسیستیم، توهین می کنند وبدوبیراه می گویند . وقتی کسی بدو بیراه می گوید باید منطق داشته باشد .

حجت الاسلام انجوی نژاد اقدام اخیر دشمنان داخلی را در شیراز، یک جور تست زدن مردم شیراز دانستند و اعلام کردند اینها شیراز را انتخاب کردند برای شروع یک تست تا ببینند مردم شیراز عکس العملشان در مقابل این توهین ها واقدامات بی سابقه چگونه خواهد بود تا برنامه های بعدی خودشان رااجرا کنند .

مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال ضمن دعوت از گروههای مختلف دانشجویی ، دانش آمو زی و مذهبی برای اعلام مخالفت خودشان ، خواستار محاکمه سریع عاملا ن این جریان شد واظهار داشت این گونه رفتارها خلاف قانون بوده ومسئولین دانشگاه شیراز باید هرچه سریع تر اقدامات لازم را به عمل آورند.

هم چنین ایشان از گروه های مختلف مردمی ، دانشجویی ،هیئتهای مذهبی خواستند ضمن بیعت با دانشجویان معتکف در دانشگاه شیراز ، دوشنبه بعد از افطار معتکفین در مسجد دانشگاه حضور به هم رسانند.

و در ساعت مقرر این جلسه که با شرکت دانشجویان و اساتید بسیجی درمسجد دانشگاه با برگزاری  برنامه هایی که از سوی معتکفین تدارک داده شده بود ادامه یافت و  نیزبرادر بزرگوار سید محمد انجوی نژادبه بیانات مبسوطی در رابطه با  توهین به شهدا و مقام عظمی ولایت و محکومیت این نوع اهانات پردا ختند که در پست بعدی مشروح این بیاتات  رابه عرض شما بزرگواران خواهم رسانید .



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی