سفارش تبلیغ
صبا ویژن







بسم الله الرحمن الرحیم

قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی_بگو(ای پیامبر)من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمیکنم مگر محبت و دوست داشتن نزدیکانم(اهل بیتم) شوری ایه 23

باز هم محرم الحرام فرا رسید و باز هم مصیبتی دیگر قلب امام زمان(عج) را فشرد باز هم خاطره بقیع ویران در دلهای عاشقان زنده گشت و باز هم دست مسلمان نماهای شیطان صفت مصیبتی بر خاندان مطهر رسول الله(ص) وارد ساخت . اری بیست و سوم محرم است سالروز تخریب حرم مطهر امام هادی و امام حسن عسکری(علیهم السلام) مگر خاندان ال الله و فرزندان رسول الله(علیه السلام) چه گناهی مرتکب شده اند که بعد  از 1200 سال از شهادتشان  باز هم دست کینه و دست حسادت و دست بعض این مصیب و این فاجعه را صورت داد.ایا این است سزای رسول خدا ؟ ایا این است سفارش خداوند در قران کریم به خاندان پیامبر حبیب و عزیزش؟ ایا این محبت است نسبت به این خاندان؟

نمیدانم انان که ادعای مسلمانی میکنند چگونه دست به این اعمال میزنند؟

نمیدانم علمای انها که فتوای این جنایت را میدهند از کدام ایه قران کریم  و کدام سنت این دستور را گرفته اند؟

نمیدانم  و نمیدانم و نمیدانم؟

از خداوند متعال خواستار هدایت برای همه ما مسلمانان و فهم و شعور حقیقی از اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و اله) و سیر در راه  وسیرت رسول اکرم و اهل بیت مطهرشان(صلوات الله علیهم) را خواهانم.

بر ما و همه مسلمانان جهان و خصوصا دولت و ملت عراق است که کما کان دست به همت گمارده و هر چه زودتر به بنای ان حرم مطهر و ان بارگاه معطر بپردازیم و باشکوهتر و با عظمتر از اول انرا بازسازی کنیم تا نور هدایتی باشد برای دنباله روان نور و خاری باشد بر چشم دشمنان خداوند متعال و رسول و خاندان گرامیشان(صلوات الله علیهم اجمعین) انشاء الله.

الامان از این مصیبت الامان / گشت ویران خانه صاحب زمان / بارالها شد خراب  ان مرقدی / کا رمیده اندر ان جان جهان

این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت حجت(عج) وتمامی شیعیان و دوستاران خاندان ال محمد(صلوات الله علیهم)  و بالخصوص اعضای محترم این کلوپ تسلیت عرض می نماییم.یا علی مدد

به نظر شما وظیفه ما در قبال این مصیبت عظمی چیست؟

سامرا بعد از تخریب



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی