سفارش تبلیغ
صبا ویژن







او کی خواهد آمد ؟»
86/1/16 1:53 ع

باز هم پنج شنبه ای دیگر رسید و فردایش جمعه و منتظران یار باز هم چشمها را بر افق آسمان دوخته و با نگرانی همراه با شعف در انتظار ظهور مولای خوبان .
او کی خواهد آمد ؟
خدایا چه می شود که چشمهای ما هم به دیدار مولایمان منور شود و آیا می شود ؟ میگویند ظهور آقا نزدیکه و حتی پیرمردها هم امیدوار به دیدارش باشند ولی کی ؟ آقا جان ما لایق نیستیم ولی بیا و ببین که بر شیعیانت چه ظلمهایی که نمی کنند همه دنیابسیج شده اند تا پیروان تو را از میان بردارند و عجیبتر اینکه در این مورد خاص متاسفانه دنیای کفر و نفاق باهم متحدند و بدتر از آن بعضی ها هم که خود را پیرو تو می دانند از روی نادانی و جهالت و یا عمد با دشمنان تو هم عهد و پیمان شده و تیشه بر ریشه دین محمدی (ص) میزنند . چرا ؟!
یادمه چند سال پیش مقام معظم رهبری در یکی از بیاناتشان (نقل به مضمون) خواص را به خواص کفر و ایمان دسته بندی کرده و فرمودند : از همین خواص مومن هم کسانی هستند که در اثر کج فهمی و یا ترس آنجا که باید به نفع اسلام و مسلمین وارد میدان شوند نمی شودند .
تاریخ اسلام از صدر تاکنون خود گواه بوده که مردم همیشه دنبال رو خواص بوده اند ولی همیشه بودند کسانیکه به خاطر منافع شخصی خود و یا کج فهمی عوام را به راه راست هدایت نکرده اند .
سالهاست مقام معظم رهبری از هجوم همه جانبه فرهنگی دنیای غرب به جهان اسلام و بخصوص تشیع و نهایتا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سخن گفته و همه را به بیداری فراخوانده اند و در بیانات اخیرشان هم با تیز بینی تاکتیکهای جدید دشمنان را برای نابودی جهان اسلام گوشزد کرده اند ولی کو گوش شنوا و از همین خواص کج فهم هستند آنهایی که با افکار بچگانه و برای کسب قدرت روشهای شناخته شده کفر را در پیش گرفته اند و از عاقبت کار خود بیمناک نیستند و انگار فراموش کرده اند که اینجا کشور اسلامی هست و مبارزات سیاسی اونها بر مبنای اسلام باید باشد نه غرب !
بگذریم که در این آشفته بازار هستند آدمهایی که هویت خود را گم کرده اند و به دنبال هویت القایی غربیها و خنده آورتر اینکه در یک التقاط گیر افتادند و گاهی به این طرف و گاهی هم به اون طرف متمایل می شوند و هنوز خود را باور ندارند و نمی توانند مابین اسلام و کفر تمیز دهند و علت هم این است که شناخت درست و حقیقی از دین نداشته و ایمان در وجودشان انطور که باید نفوذ نکرده است .
خداوند را شاکریم که نعمت وجود مقام عظمای ولایت را بر ما ارزانی داشته ، سکان هدایت نظام اسلامی را در دست پرتوانش ایشان قرار داده است تا با استعانت از خداوند متعال و یاری امام زمان (عج) در هر زمانی بر اساس مصالح اسلام و مسلمین و با دور اندشی و شجاعت نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند .
جالبه اونهایی که تا دیروز مسئولین نظام را توصیه میکردند تا ملوانان انگلیسی را بدون قید و شرط آزاد کنند امروز به اقدام دولت معترضند و هزار دلیل می آورند تا دولت اسلامی را تخریب کنند . یعنی قدرت اینقدر شیرینه که می بایست برای به دست آوردنش ضد و نقیص حرف بزنیم .
موفق و منصور باشید در پناه علی

میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت ، پیامبر صلح و رحمت ، محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم و فرزند شان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را بر همه انسانهای خداجو و تشنه عدالت و معنویت و بالاخص مسلمان و پیروان ائمه اطهار تبریک عرض می نمایم



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی