سفارش تبلیغ
صبا ویژن







آن هنگام که دستگاه قضایی کشور اسلامی در مقابل اهانت‌های هاشم آغاجری چشم پوشی کرد؛ آن هنگام که ما هم مانند برادران مسئول(!) فقط محکوم کردیم، همان زمان باید فکر انتشار چنین افکار التقاطی را می‌نمودیم.

امروز اگر شبستری در دانشگاه صنعتی اصفهان و در جبهه مشارکت اصفهان چنین صحبت هایی را در رد مسئله عصمت پیامبر و در اهانت به امام معصوم را مطرح می کند، نشان از یک حرکت از قبل طراحی شده است. نشان از جلسات منظم برای ضربه زدن به دین است. همان جلساتی که به گفته فاضل میبدی در جمع های اصلاح طلبی در تهران برگزار می شود.

صحبت های شبستری در اصفهان ادامه سخنرانی های افراد معلوم الحالی همچون علیرضا رجایی، عبدالله رمضان زاده و فاضل میبدی است. چرا که اینان نیز در گذشته به اصفهان سفرهایی کرده بودند و به نوعی جامعه دینی را زیر سئوال برده بودند اما شبستری را برای زدن تیر خلاصی به اصفهان فرستادند که الحمدالله با بیداری دانشجویان موفق به این کار نشدند.

اینان که امروز در پی جایگزین کردن اسلام غربی هستند همان هایی هستند که قبل از انقلاب اسلامی نیز در گروه های کمونیستی عضویت داشتند. اگرچه هاشم آغاجری شبهه ایجاد می کند و باید در نظر داشت که استادی به نام بهزاد نبوی دارد. هم او که در یک عملیات با کمونیست ها شرکت داشت و در زمانی که مانند بقیه قصد خودکشی داشت ولی خواست خداوند چنین بود که زنده بماند بلکه هدایت شود. اما چنین نشد و او در نظام اسلامی نیز دست اقدامات منافقانه خود برنداشت.

ما انتظاری از طیف اصلاح طلب نداریم چرا که هویت آنان برای همه مشخص است و از اقدامات ضددینی آنان در هشت سال دوران اصلاحات مطلعند. اما از مسئولین امنیتی و دستگاه قضایی انتظار داریم در مقابل چنین افرادی عکس العمل نشان دهند. اگر مسئولین در مقابل اهانت ها ساکت بنشینند بدانند که قطعنا در اهانت به پیامبر اعظم(ص) شریک خواهند بود.

و اما ای کسانی که قصد حذف اسلام را دارید و همواره در پی ضربه زدن به آن هستید بدانید ما مسلمان شیعه و مجاهد هستیم و روحیه ای جهاد در وجود تک تک ما وجود دارد. جهاد دیروز جهاد سخت بود پدران ما مردانه ایستادند و امروز که شما جنگ نرم را آغاز نموده اید ما نیز جهادی نرم و فکری خواهیم داشت.

در همین زمینه از دیگر دوستان و مجاهدان مجازی که همواره اگاهانه و مجدانه قلم های آمیخته با جوهر معرفت و شناخت را در دست دارند و برای دغدغه های بجا و حقیقی  عقیدتی اسلامی خود از تلاش و پویایی برخوردار هستند دعوت میکنیم تا دراین راستا همراهی بفرمایند. لذا باید با هوشمندی و تعقل و تفکر قلمهای توانای خود را در این رابطه بر صفحه روزگار به حرکت در آورید و برای افشای ماهیت منافقان  از پای ننشینید

دانلود فایل صوتی  اظهارات مجتهد شبستری در هتاکی به ساحت پیامبر(ص) کیک کنید

دوستان همراه در صورت ایجاد لینک و مقاله اطلاع دهید تا در ذیل بیانیه درج شود

لینک خبری بیانیه در سایت فارس نیوز  لینک خبر

1-وبلاگ رمز دشمن شناسی مدیریت مرتضی  عزاداری اصلاح طلبان اصفهان به سبک شبستری

2-وبلاگ سیاست مدیریت علی سیاست    نفی عصمت پیامبر اکرم (ص)توسط مجتهدی شبستری

3-وبلاگ اصولگرا مدیریت محمد حق جو  آرای خاموش تنها امیدبربادرفته اصلاح طلبان!

4-وبلاگ اینجا صفحه بیست و یکماست مدیریت قاصدک   مجتهد شبستری به دانشگاه ما هم میایی 

5-وبلاگ چهر میدان گفتگو مدیریت ابراهیم میر عزیزی   سروش و مجتهد شیستری

6-بچه های قلم مدیریت    مجتهد شبستری و افاضات وارده! + فایل صوتی جدید



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی