سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در طی برگزاری جلسه ای که با حضور جمعی از جوانان برومند این مرز و بوم در تهران به حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد برگزار گردید دکتر احمدی نژاد نیز حضور یافتند.

جلسه با صحبتهای دو نفر از حضار شروع شد که به شدت بر استقامت و مجاهده در راه بقا و ارتقا دولت اسلامی تاکید کردند

احمدی نژاد برای انتخابات چه گفت؟
دکتر محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری فعلی قطعا برای تداوم مسیری که ایجاد کرده و برنامه هایی که در ذهن دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. کسی که معتقد است ریاست را برای قدرت نمی خواهد و ماندنش در قدرت برای پیش بردن اهداف خاصی است. خوب چنین آدمی وقتی می خواهد از انتخابات و پیروز شدن در یک رقابت تبلیغاتی و انتخاباتی صحبت کند چه باید بگوید؟ از یک سو چاه ریا و فریب کاری و ظاهرسازیِ الهی من خیلی خوبم نباشد، از سوی دیگر شائبه قدرت طلبی و هوای نفس بر آن ننشیند.

او امشب در این باره چنین گفت: [نقل به مضمون]
حرکت انقلاب یک حرکت تکاملی است و در انتخابات های مختلف ملت و مملکت ما امتحان ها و کلاسهای مختلفی را پشت سر گذارده است. گام ها و مدارجی که در طی این انتخابات ها طی شده وجوه مختلفی دارد اما یک وجه مهم اینها پاک شدن ناخالصی ها از انقلاب و اسلام است. این انتخابات پیش رو نیز گامی خواهد بود در مسیر تکامل انقلاب و جداشدن مقدار بیشتری از ناخالصی ها!
آن چه که اینجا باید گفت این است که هرچقدر تلاشهای انتخاباتی و تکاپوهای سیاسی مخلصانه تر و بی شائبه تر باشد گام بلندتری در مسیر اهداف انقلاب برداشته خواهد شد. اکنون انتظار من از شما این است که در هر لباسی که کار می کنید، کشاورزی، تدریس، مدیریت و هر چیزی، با اخلاص کار کنید تا خداوند این اراده های مخلصانه را هم افزا کند و موفقیت بیشتری را برای ملت و مملکت رقم زند.
گروه های رقیب هیچ حرف اثباتی ای برای زدن ندارند، لذا همه وجهه همت آنها بر تخریب است لذا کار شما توضیح و تشریح خواهد بود.( این جمله عملیاتی آخر شاید یک خط از یک سخنرانی یک ساعته بود)....

********خورشید می ز مشرق ساغر طلوع کرد**********

  و باید عرض کنم که  جریان مکتبی و حزب الله ی در تلاش برای خداوند و امام زمان است و بس

((((من کان لله کان الله له))))



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی