سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در فضای انتخاباتی که اصلاح طلبان همواره در پی تخریب دولت نهم و انتقادهای غیرواقعی هستند و در همه سخنرانی‌های احمدی‌نژاد و سیاست‌های داخلی و خارجی او را زیر سئوال می‌برند، حامیان گفتمان عدالت نباید فقط به پاسخگویی نسبت به شبهات آنان اکتفا کنند.

مهندس میرحسین موسوی در دیدار خود با نمایندگان مجلس در اردیبهشت ماه 88 اعلام کردند من یا در کاری وارد نمی‌شوم و یا اگر وارد شدم تا آخر ایستاده‌ام. این جمله مهندس موسوی با استعفای وی در زمان جنگ و دفاع مقدس تناقض آشکاری دارد. در زمان زمان استعفای ایشان، امام خمینی نیز در نامه مشهوری به ایشان فرمودند الان چه وقت استعفا دادن است.

نکته دیگری در کارنامه مهندس موسوی تاکید زیاد ایشان بر روی حمایت‌های امام خمینی از ایشان در زمان جنگ و از طرفی دیگر دیدار با نهضت ازادی است. همان‌هایی که اساس عملکردشان حکومت منهای ولایت فقیه است در صورتی‌که همان امام خمینی فرمودند ولایت فقیه ولایت رسول‌ الله است. و متاسفانه مهندس موسوی هنوز بطور شفاف موضع خود را نسبت به این قضیه مشخص نکرده است.

ابهام دیگر در فعالیت‌های انتخاباتی ستادهای مهندس میرحسین موسوی حمایت شدید سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از میرحسین موسوی است. در صورتی‌که میرحسین موسوی با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم دیدار داشته و ادعا کرده است انان حامی وی خواهند بود در صورتی‌که جامعه مدرسین رای بر عدم مشروعیت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی داد. چگونه این دو در کنار هم می‌توانند عمل کنند!

در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور هفتم سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی انتخابات را تحریم کرد و حال میرحسین موسوی را علم کرده است. اینان با اینگونه عمل کردن مردم را ملعبه دستان خود قرار داده اند و هر آنطور که مایل باشند با مردم بازی می‌کنند و آنان اهرمی برای فشارهای سیاسی می‌دانند.

محسن آرمین در سخنرانی‌های خود در ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی اعلام کرده است در سال‌های 76 و 84 نیز نامزد مورد نظر ما مهندس موسوی بود که ایشان موافقت نکردند در صورتی‌که مهندس موسوی از سازمان خواسته است از او بصورت علنی حمایت نکند چرا که معتقد است رای اوری او پایین خواهد آمد.

اگر خوش‌بینانه به موضوع بنگریم متوجه خواهیم شد مهندس موسوی همیشه مهره سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بوده ( البته با یک حلقه مفقوده!) و اکنون سعی در فریب مردم و منحرف کردن ذهن آنان از این موضوع است.

در رابطه با مهندس موسوی و دوران نخست وزیری ایشان و بعد از آن ابهامات پاسخ داده نشده بسیاری وجود دارد که امید ایشان و حامیان ایشان در این زمینه کوشا باشند.

 



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی