سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در روزهای اخیر اتفاقات و اظهارات عجیبی دیده و شنیده می شود که سؤالات متعددی را در اذهان ایجاد نموده است !
اگر اخبار این روزها را پیگیری کرده باشید می بینید که در برنامه های انتخاباتی کاندیداها خصوصاً کاندیدای منحصر به فرد اصلاحات که با انتخاب رنگی خاص جلب توجه می کند حرکات و حرفهایی دیده و شنیده می شود که به هیچ عنوانی در شأن این نظام مقدس نبوده و مایه تأسف می باشد !
در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی این کاندیدا همگان جز توهین به دولت نهم چیز دیگری نشنیدند و برخی اظهارات متناقض این کاندیدای محترم با پیشینه ایشان و یا بیان برخی مطالب پیش پا افتادهکوچه بازاری بجای ارائه برنامه مشخص انتخاباتی برای عموم مردم سؤال برانگیز بود و قطعاً از دید کارشناسان هم پنهان نمانده است .
آقای موسوی در سالهای نخست وزیری خویش معتقد به جنگ با اسرائیل و کمک به مردم لبنان و فلسطین بود ! (نقل به مضمون از مجله پیام انقلاب) مقطعی که کشورمان درگیر جنگی ناخواسته با دشمن بعثی بود و اوضاع اقتصادی مملکت نابسامان ! ایشان در آن مقطع حساس دم از جنگ با اسرائیل و نابودی آن میزد ! ولی الان دیگر به این موضوع نه تنها اعتقادی ندارد بلکه از حمایت های دولت نهم از مقاومت لبنان و مردم مظلوم فلسطین برآشفته می شوند ! راستی ایشان را چه می شود که اینگونه دچار تناقض گویی شدند ؟!
از دیگر نکاتی که ایشان در برنامه تلویزیونی خویش به آن اشاره کردند عدم دسترسی به رسانه ملی طی سالیان گذشته بوده ! آقای موسوی ! به این سوال باید جواب دهند که آیا واقعاً در شانزده سال حاکمیت دولتهای سازندگی و اصلاحات که به مشاور بودن روسای جمهور آن دوران مباهات می کنید! هیچگونه امکانی برای شما فراهم نشد که بتوانید با مردم حرف بزنید ؟ مگر نه اینکه تا سال 73 آقای محمد هاشمی ریاست رسانه ملی را بعهده داشته و برادر ایشان هم در آن سالها رئیس جمهور کشور بوده ؟ چطور به شما اجازه ندادند که شما از این رسانه استفاده کنید ؟ چه دوستان بدی ! یا مگر شما به دوستی و مشاورت با آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات افتخار نمی کنید ؟! پس چگون است که نتوانستید از این موقعیت طلایی برای بیان حرفهایتان به مردم استفاده کنید ؟ واقعاً جای تعجب ندارد ؟ و آیا ارتباط با مردم فقط از طریق رسانه ملی میسر است ؟ اگر به فرض هم رسانه ملی با شما مشکل داشت ! آیا نمی شد از طریق سایر رسانه های ارتباط جمعی مانند نشریات و روزنامه هایی که مثل قارچ در دوره اصلاحات سر برآوردند به بیان نظریاتتان می پرداختید ؟‏ چندین و چند سال است که اینترنت در کشور فعال است و هرکس به سلیقه و میل خود سایت و وبلاگ راه اندازی کرده و به ابراز نظر می پردازد ، آیا این امکان هم برای برقراری ارتباط با مردم برای شما فراهم نبود ؟! یا اینکه همهاین ابزارها هم مثل رسانه ملی با شما مشکل داشتند ؟ یا للعجب ...
آقای موسوی ! منصفانه به دور و بر خود نگاه کنید و ببینید چه کسانی از شما حمایت می کنند ! آیا واقعاً پیروی از خط حضرت امام (ره) یعنی این ؟ یه نگاهی به فیلم مراسم دوم خرداد که در تهران با حضور سردار اصلاحات برگزار شد بیاندازید و ببینید چگونه دختران و پسران هوادار شما به رقص و پایکوبی می پردازند ! لطفاً در شعارهایتان دم از پیروی از خط امام(ره) نزنید و روح آن پیر سفر کرده را نیازارید !
آقای موسوی ! حمایت افراد مسئله دار در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و هنری از شما را چگونه می توانید توجیه کنید ؟ امروز در خبرها حمایت یکی از زنان هنرپیشه از شما را دیدم که واقعاً تأسف خوردم که چه شده است که نخست وزیر دوران جنگ که همه افتخارش به این است ، باید مورد حمایت اینچنین افرادی قرار گیرد ؟
آقای مهندس ! در برنامه رادیویی که بصورت زنده داشتید باز هم بجز انتقاد و تخریب دولت حرفی برای گفتن نداشتید ! مردم از شما برنامه می خواهند ، آیا پاسخ رئیس جمهور در ارتباط با انتقادات را نشنیدید ؟ مگر دولت نهم کشوری بدون مشکل را از دولت اصلاحات تحویل گرفت که بعد از چهار سال اینگونه مورد هجمه قرارش میدهید؟! آیا براستی معتقدید که مشکلات فعلی کشور از سوء مدیریت دولت نهم است ؟ که اگر واقعاً اینطور فکر می کنید باید به حال شما تأسف خورد که حتی یک فرد بیسواد هم می داند که مشکلات کشور تنها در این چهار سال بوجود نیامده بلکه اغلب این مشکلات بجا مانده از دولتهای گذشته می باشد .
آقای موسوی ! به کجا میروید ؟! پل های پشت سرتان را یکی پس از دیگری خراب نکنید ! راهی برای برگشت بگذارید ، چرا که این راهی که شما میروید به ....
آقای مهندس ! حرف بسیار است و مجال اندک ، بقیه مطالب بماند در فرصتی دیگر !!!

  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی