سفارش تبلیغ
صبا ویژن







الیس الصبح بقریب»
88/3/20 10:0 ع

کدام عملکرد مورد رضایت ملت است؟ اینکه رئیس دولت در دفتر کار خود در  حال استراحت باشد و یا احیانا به امضاء کاغذها و نامه های اداری بپردازد؟مسلما رئیس جمهوری که  با عزم و همت و تلاش  از نزدیک برای رسیدگی امور مردم کار کند در نزدمردم از  ارزش بالا تری  برخوردار است.  دولتی که از نظر تلاش و پویش و رسیدگی به امور کم نظیر بوده و یا بهتر است بگویم بی نظیر این همان جایگاه حکومتی است که مردم انتظار دارند.  آری با نگرش و کمی تفکر منصفاته می توان پی برد که در برابر چه دولتی قرار داریم. طلایی که که عیارش را با محک زدن بارها آزموده ایم

.حال اگر دشمنان و یا افرادی که  منافع شان در خطر قرار گرفته است سخن پراکنی و تخریبی انجام دادند نباید این را به حساب آحاد افراد جامعه گذاشت.در تب و تاب و تحول قوه مجریه در ایام انتخابات عده ای سود جو و افراد قدرت طلب در هر لباسی  و هر جایگاهی دست بکار شده اند تا آخرین تیر ها و ترکشها را نسبت به دولت نهم و مخصوصا رئیس دولت را رها کرده و  برای فراهم کردن فضای متشنج و همچنین  برای پیدا کردن جایگاهی در این میان دست به هر کاری می زنند.اینان عزم مردم رادر مورد کاندیدای اصلح  می دانند بنا بر این بیشتر سعی در تخریب و وارانه جلوه دادن جو و او ضاع می کنند. 

و از  این  اینکه مورد تائید مردم  قرار نگرفته اند سخت  ناراحت شده و  مردم قهرمان ؛ مومن وهمیشه بیدار و حاضر در صحنه را.دیدیم  که چطور از طرف چند نفر هجمه و حمله به یکی از کاندیداهاصورت گرفت.به نظر مردم کسی میتواند در جایگاه خدمتگزاری قرار بگیرد که خود از جنس مردم باشد ، در بین مردم باشد و آنچه را که میداند و هر آنچه که برای پیشرفت و رشد مردم لازم  است را با مردم مطرح کند و از مردم برای رفع اشکالات کمک و بهره بگیرد و در کل طوری عمل کندکه مردم خود را جدا ی از دولت  ندانند. مردم برای آبرو و عزت دولت و ارتقای جامعه خود باید با هم شرکت داشته باشند و همراهی خود را در همه عرصه ها  اثبات کنند.

اکنون که عده ای که خود را سالار و سرور و ولی نعمت مردم می دانند عملکرد های یک دولت مکتبی و مردمی را که  به کامشان تلخ آمده مورد هجمه و توهین و تهمت قرار می دهند.

 این خواستگاه دشمنان وسرمایه داران ضربه خورده  دیگر در بین مردم جایی ندارد و باید گفت که اکثر به اتفاق مردم جامعه خواستار کاندیدای اصلح و مردمی خویش هسند. هر چند در بعضی از افراد که خواهان آزادی های مفرط و یا  خواستار سهم و جایگاه(باج خواهی) از فرد منتخب خود هستند هم در کنار این برنامه های انتخاباتی سعی خود را کردند. اما دیدم و دیدند که مردم همیشه در صحنه با چه فکر و اندیشه و عزمی راسخ در پی انتخاب  کاندیدای خودهستند. ما خوب میدانیم و برای انتخاب مردم  شریف احترام قائلیم  ومیدانیم که این عزم ملی مردم مقاوم همیشه در هر کجا حماسه و شوری بزرگ آفریده است و تهدید و یا ارعاب و زور و فحاشی و  تهدید  در دل این مردم ترس ایجاد نمیکند بلکه  بر میزان عزم مردم می افزاید. در همین جا از این همه شور ونشاط وهمینطور این همه  اگاهی و فهم مردم غیور تشکر می کنیم .به مردم مژده صبح روشن  پیروزی بر دشمنان و بد خواهان ارکان حکومت اسلامی و ولایت فقیه و  همچنین حکومت مردم سالاری را میدهیم. که چه زیبا فرمود الیس الصبح بقریب.......

مردمی که همیشه دشمنان خود را نا امید و حقیر و شکست  خورده کرده است همیشه در همه حال پیروز و سر افراز خواهد بود. انشا الله این شور ونشاط را در صبح روز 22 خرداد در پای صندوق های رای و با انگشتانی جوهرین را به نمایش خواهید گذاشت و مشت محکمی  به دهان دشمنان خواهیم زدو  بهتر ین کار اینکه اصلح ترین را  با آراء خود انتخاب کرده و 4 سال آینده کشور را در دستان مبارک بهترین و درست کار ترین  و مردمی ترین فرد را انتخاب کنید.

 اکنون که به 22 خرداد  روز سر نوشت ساز  انتخابات نزدیک می شویم  برای اجرای قوانین دولت اسلامی سعی خواهیم کرد  که مقالات حمایتی را در فصل قرار ندهیم .

ما نویسندگان فصل انتظار  انشا الله در بعد از انتخابات با مقالات  و نوشته ها  در خدمت شما خواهیم بودو انشا الله با جشن انتخاب دولت دهم در این فضا در خدمت خواهیم شما بزرگواران خواهیم بود.

نویسندگان به ترتیب

سادات علوی/ حاج رضا/ کیومرث کاتوزی/احسان آیت/محمد صدارت/مرتضی/ نمک(محمد حسن جلالی)/آرش پاک اندیش/سعید /سید مهدی/ محسن / مهدی سعیدی)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی