سفارش تبلیغ
صبا ویژن







طی این چند  روزه در بوق های تبلیغاتی دشمنان در سراسر دنیا یک صدای آاشنا را می شنویم. جای بسی تاسف و همچنین جای خرسندی است. تاسف به سبب اینکه دشمنان را شاد دیدم و خرسندی جهت اینکه منافقانی که تا الان خود را پیرو خط امام و ولایت فقیه می نامیدند ماسک های خود را کنار زده اند .  اینان علنی و گستاخانه به همه موازین جمهوری اسلامی از امام گرفته تا همه قوانین و ارزشهای دینی و فرهنگی تاختند ونا جوانمردانه و از روی حمق وصیت نامه و سخنان امام رادر باره قانونمداری و دشمن ستیزی همچنین بردرخواست های ولایت  را نا دیده گرفته و همراه با دشمنان قانون را زیر پا ی خود لگد مال کردند. اینان در خطابه هایشان آنچنان که ابراز مظلوم نمایی می کردند ولی دست آخر مجبور شدند با بیان و رفتار خود  چهره زشت خود را در معرض قضاوت همگان قرار دهند. و اما مردم با خلق حماسه ای عظیم بزرگترین ضربه را بر پیکره

 ام الفسادها و فرصت طلبها زدند و همچنین درس بزرگی به دشمنان اسلام دادند که هرگز فراموش نخواهند کرد .بر سر همین که مردم راه خود را بخوبی و آگاهانه انتخاب کردند معترض شده  اند که اینهایی که پای صندوقها امدند همه به من رای دادند . بنده بیش از سی میلیون رای داشته ام. اما نمیتوانند مستند و قانونی  ادعای واهی خود را اثبات کنند.  با کمی دقت می توان تحلییل نمود  اینچنین که  تب قدرت طلبی این بار بر تار و پودشان اینگونه نشسته است که حتی شکست واقعی را هم نمی خواهند باور کنند و یا شاید برنامه ای دارند که به زودی بر همگان افشا خوهد شد. ولی در هر صورت باید بفهمند و قبول کنند که اکثریت نیاز و خواست خود را در آرا به همه اعلام کردند  و خواستار پیشرفت و توسعه  علمی فرهنگی سیاسی و اقتصادی  هستند نه اینکه تنها با یادی از گذشته ای  می توان مملکت را آباد نمود. مردم خواستار رفع مشکلات خود به دست فرزند خود هستند نه با توسل و توکل بر بیگانگان و در این راهی که سی سال پیموده اند تنها از خدا وند و ائمه و از رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری و تکیه بر توانایی های خود و وحدت کلمه توانسته اند تا کنون در همه زمینه ها حرفی برای گفتن داشته باشند و دستاوردهایی شگرف را کسب کنند.بنده به دشمنان و عروسکهای دست آنان این حجت را تمام می کنم که ملت ایران از همه ارزشهای خود دفاع خواهد کرد حال اگر تعرضی صورت گیرد برای ملت فرقی نمیکند این از جانب چه کسی و یا کسانی باشد ملت با همه عطوفت خود از برملا سازی کید ایشان از پای نخواهد نشست . و همواره در راه بزرگداشت و اعطلای دین و میهن و آرمانهای خود  هرگز  ساکت نخواهند ماند. برای اثبات گفته ها بخشهایی از سخنان امام قدس سره را در رابطه باقانون گریزی در زمان ایشان آوردده ام  و با مطالعه آن راه بر مخاطبین گرامی بیشتر روشن خواهد شد.

غلط می‌کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد 

می‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادند به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادند به قانون اساسی.

گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است:
* من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ،‌ بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این‌طور نباشد،‌ مسئله طور دیگر خواهد شد. 

 (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415) 

 

*نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادن به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادن به قانون اساسی. مردم که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ هر کس از هرجا صبح بلند می‌شود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم ،‌ من قانون اساسی را قبول ندارم ،‌من مجلس را قبول ندارم ، من رئیس‌جمهور را قبول ندارم ، من دولت را قبول ندارم. نه ! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید ،‌ ولو برخلاف رای شما باشد. باید بپذیرید، برای این‌که میزان اکثریت است ؛ و تشخیص شورای نگهبان که این مخالف قانون نیست و مخالف اسلام هم نیست ، میزان است که همه باید بپذیریم. 

(صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)
* اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان‌ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند،‌ این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته‌ام قدم به قدم پیش می‌رود،‌ این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می‌شود انسان،‌این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می‌کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می‌کنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، این‌ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع‌ ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضع‌ام ،دیگر دعوایی پیش نمی‌آید؛ هیاهو پیش نمی‌آید.  
(صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)  

* قانون معنایش این است که{ همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را ،‌وظیفه‌اشان را قانون معین کرده‌. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده،‌ ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،‌لکن خودشان ملتفت نیستند. 
 (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی