سفارش تبلیغ
صبا ویژن







در خبرها آمده بود که آقای میرحسین موسوی درخواست صدا و سیما برای مناظره را رد کرد و خواستار ارتباط زنده با مردم بدون حضور خبرنگاران و کارشناسان شد ! واقعاً جالبه ! کسی که بدون در نظر گرفتن قوانین جاری کشور و صرفاً بر اساس حدس و گمان و وعده هایی که به هواداران متعصب خود داده بود ، دچار توهم پیروزی در انتخابات شد و با حمایت صاحبان زر و زور و تزویر در داخل و رسانه های خارجی اقدام به کشاندن هواداران خود به خیابانها نمود و زمینه اغتشاش و درگیری را فراهم کرد ، حالا در کسوت یک مدعی تمام عیار در پاسخ به دعوت رسانه ملی ، شرط و شروط قائل می شود و به قول معروف طاقچه بالا میذارد .
آقای اصلاح طلب ! چه تضمینی وجود دارد که شما از رسانه ملی اقدام به تحریک دوباره اراذل و اوباش نکنید ؟ چرا از مناظره واهمه دارید ؟ چرا حاضر نیستید با کارشناسان روبرو شوید ؟ اگر ریگی در کفشتان نیست چرا دعوت به مناظره را رد کردید ؟!
آقای موسوی ! بهتره بدانید حنای شما حتی بین کسانی که به شما رأی دادندخصوصاً و نیز عامه مردم ایران رنگی ندارد ، دیگر آن موسوی که به واسطه نخست وزیری دوران دفاع مقدس وجهه نیم بندی بین مردم داشت ، مُرده و وجود ندارد ، مردم ما الان با موسوی روبرو هستند که برخلاف ادعای اعتقاد به ولایت فقیه و پیروی از ولی فقیه ، دقیقاً بر خلاف منویات ولی فقیه زمان حرکت می کند و پس از آن بیانات شفاف و روشنگر بجای تبعیت از رهبری ، اقدام به صدور بیانیه های دیگر نموده و مردم را به حضور در خیابانها تشویق می نماید ! مردم  ما با کسی روبرو هستند که علیرغم ادعای قانون مداری و دم از قانون زدن ، برخلاف قانون انتخابات بجای در پیش گرفتن راه قانونی اعتراض خویش به تمرد از قانون روی آورده است ! حماسه سازان 22 خرداد الان با فردی مواجه هستند که نه تنها به اصل نظام پشت کرده بلکه مورد حمایت ضدانقلابیون داخل و خارج اعم از منافقین ، سلطنت طلبان و بیگانگان ستیزه جو با نظام مقدس اسلامی می باشد !
آقای موسوی ! آیا تا حالا با خودتان فکر کرده اید که چرا دشمنان قسم خورده این کشور از بیانیه های شما استقبال کرده و با آب و تاب آن را منتشر می کنند و بر اساس بیانیه های شما تحلیل و تفسیر می کنند و در خصوص نظام و با خیال خام خود فروپاشی آن اظهارنظر می کنند ؟!
نخست وزیر سابق نظام ! از خودتان پرسیده اید که چرا با رضا ربع پهلوی به یک تقاطع مشترک رسیده اید ؟!
فکر می کنید دشمنان این نظام عاشق چشم و ابروی شما هستند که اینگونه با آب و تاب از شما حمایت می کنند و حرکت های آشوب طلبانه شما و هواداران متعصبتان را صددرصد پوشش می دهند ؟!
شما را بخدا کمی با خودتان خلوت کنید و به آنچه که کردید بیاندیشید و به روزهایی که پشت سر گذاشته اید نگاهی بکنید ،‏ ببینید چگونه دل مقام معظم رهبری را خون کرده اید ! یکبار هم شده فرمایشات وحدت بخش مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه را بدقت بخوانید و تصمیم بگیرید دست از این حرکات بچه گانه بردارید . بینید چگونه زندگی عادی مردم را مختل کرده اید ! از خیر سر شما به کوی دانشگاه حمله می کنند ، خانه خدا را به آتش می کشند ، اموال عمومی را از بین می برند و به غارت مال و اموال مردم می پردازند !
آقای موسوی ! بترسید از روزی که در دادگاه عدل الهی و در پیشگاه این ملت باید جواب اعمالی که در این مدت مرتکب شده اید را بدهید ! فکر می کنید خونهای بناحق ریخته مردم بیگناه دامن شما را نخواهد گرفت ؟
جناب موسوی ! از دادگاه این دنیایی بدتر ، حساب و کتاب آن سراست که قطعی و غیر قابل انکار میباشد ، آیا به آن دنیا و مکافاتی که بابت اعمالتان در این دنیا در انتظارتان هست فکر می کنید ؟
آقای موسوی ! روزی فراخواهد رسید که همه کسانی که الان دور و بر شما هستند و برایتان هورا می کشن شما را تنها خواهند گذاشت و شما می مانید و روز جزا که واقعاً سخت روزگاریست !
آقای موسوی ! این ره که تو می روی به ترکستان است !
خداوند عاقبت همه را ختم بخیر نماید . 


  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی