سفارش تبلیغ
صبا ویژن







تازیانه های دولتهای استعمار هنوز بر گرده مردم جهان سوم نمایان است . هنوز بشر قرن بیست و یکم در زیر چکمه های سربازان و مزدوران کشورهای غربی له میش ود و زنان و بچه ها در تنگ ترین محاصره ها با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم میکنند و هنوز چشمهایی خون فشان از مرگ خانواده و جمعیتهای انسانی خون می گرید. وهنوز که هنوز است صفحاتی مبهم از تاریخ نگاشته به خون می باشدکه گم شده و یا نگارنده از شدت خجالت  آن را در جایی دور از چشم قضاوت مردمی و روزگار مخفی کرده است . و اینچنین روزگار دست های خود را از پشت بسته می بیند وسر در گوشه دیوار به امید منجی و روشنگر و منتقم و موعودی است تا بر زخمهای او مرهمی شفا بخش بگذارد.

همه تاریخ ننگین غرب در ادعای دروعین آزادی خواهی و تلاش رساندن بشریت به صلح سر می شود و دریغ از کلامی که راست و حقیقت برای پیاده کردن عدالت خرج شده باشد.غرب و سیاستمداران و دیکتاتوری های غربی می خواهند مسلط بر همه اوضاع جهان باشند و در این راه ذره ای  به دیگران حق اظهار نظر نمیدهند. اینان همان دولتهایی هستند که بر سر مطامع نا مشروع که داشتند جنگهای خانمان سوز جهانی را بنیان کردند .دولتهای به ظاهر خواستار آزادی در تحقق هدفهای خود فراموش خانه و زندانهایی مخوف تفتیش عقاید را جا داده اند تا انسانهای معترض را به راحتی سر کوب و منزوی کنندو یا اینان را انچنان شست شوی مغزی دهند که به قولی اگر بگوید ماست سیاه است باورشان شود.همینطور در هر کجای این کره خاکی اگر مردمی سعی در نجات خود از یوق این دولتهای جبار را داشتند محکوم به فنا و نابودی می شدند. این مردم  اگرهم موفق شوند در مراحل بعد دسیسه ها و نقشه های براندازی به کار گرفته می شود تا مبادا در گرفتن حقوق و سر زمین خود موفق شوند . از این رو گروه کمین دست بکار می شود ؛ از هر دری وارد شده و ضربات خود را بر پیکره آزادیخواهان و استقلال طلبان وارد می سازند.گاهی با ترس و وحشت؛ گاهی با شایعه و دستکاری در حقایق و گاهی با زیر سوال بردن مقدسات و ارکانی که مبارزان به آن معتقد هستند. و در شدتهای بالاتر این حرکات به جنگهای میدانی و خیابانی نیز کشیده می شود. طوری که جامعه خواستار تحول و استقلال را نسبت به آ نچه برایش مبارزه می کنند در شک و شبهه فرو می برند و بازار شایعه در این میان بسیار داغ و پر رونق می شود. دشمن که  تفکرات استعماری را در سبد خود دارد با انواع جنگها به پیش می آید که معمولا  با جنگ روانی پا به عرصه میدان خواهد گذاشت. این را هم باید گفت که دشمن تا زمانی که افراد از بینش و ذکاوت بالایی برخوردار باشند و قوه تجزه و تحلیل مسایل را در خود بالا برده باشند هر گز موفق و پیروز نخواهد شد.

نمونه های زیادی در طول سه دهه قبل و سه دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران در سرکوبی آزادی و استقلال این سر زمین به وقوع پیوسته است و هنوز هم در حال اتفاق می باشد. که اگر بخواهیم همه را در اینجا ذکر کنیم باید شاهنامه هفتاد من را بنگاریم. و اما اخیرا با نزدیک شدن زمان و مرحله دهم انتخابات و در طول تبلیغات زمان انتخابات و همچنین بعد از پیروزی 45 میلیونی مردم ایران اسلامی که دشمنان این سر زمین بار دیگر شکست سختی را متحمل شدند. پرده از نوعی دیگر از این مفسده ها و شیطنت ها واعمال فشارها پا گرفت ومرحله به مرحله این توطئه ها با یاری خدا وند به شکست منجر گردید. اگر هوشیاری جوانان ومردمی که در پای صندوقهای رای بودندنبود و اگر این ذکاوت مردمی منجر به باز شدن مشت دشمنان نشده بود انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با مشکلاتی سخت و به مرحله ای بسیار دشوار تر پیش می رفت.اما چیزی که از اول بحث باید گفته می شد و از روی عمد به شما مخاطب گرامی عرض نشد این بود که همه جنبش ها وقیام های عالم رهبرانی  داشتند که بعضا از سر نالایقی و بی تجربه گی  رهبریت آن  جنبش و حرکت به شکست محکوم می شد. اکنون جای بسی افتخار و خوشبختی است یاد آور شویم   که رهبریت ایران اسلامی در طی سه دهه بعد از انقلاب به بهترین و مقتدرانه ترین شکل و زیباترین حضور و با سنجیده ترین رفتار و عملکرد توانسته است مردم  را هدایت نموده وموجبات ترقی و استحکام پایه های ؛ایدئولوژی و اصول نظام اسلامی مردمی را فراهم آورده . وهمچنین در این ورطه بسیار دشواری که دشمنان از هر سو  با ایجاد رخنه و حرکات شیطنت آمیز  انقلاب و اهداف ان را هدف قرار می دهند سکان کشتی انقلاب اسلامی را هدایت نموده و پیروزی را به ارمغان آورده است.

 اکنون نیز مرحله ای از آن فشارها و جنگ های اهریمنی دشمنان حق و آزادگی و عدالت است که باید بسیار دقیق و عاقلانه حرکت کرد و نگذاشت دشمن در این مرحله پیروز شود و با پیروی از رهبر و احترام به اصول و قانون و همچنین در نظر گرفتن شرایط  کشور یک بار دیگر سر افراز  وسر بلند از دام دشمن و چنگال دژخیمانه آن گذشت و او را در هم شکست  .و چه عالمانه و دقیق رهبریت یک بار دیگر با بر ملا کردن دسیسه های دشمنان پرده از تو طئه ای دیگر  برداشتند و سخنانی فصل الخطاب و ماندگار را ایراد فرمودند. روشنگری رهبری از یک سو و پذیرش مردم قهرمان و آزاده از سوی دیگر  توانست مهر باطل شد دیگری بر همه توطئه های دشمنان بزند . اما آنچه باید در نظر داشت این است که هرگز دسیسه دشمنان  پایان ندارد و با ورود به مرحله های دیگر  دست بکار خواهند شد.  کلام آخر اینکه پیروزی از آن متقین است.والعاقبه للمتقین



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی