سفارش تبلیغ
صبا ویژن







مقام معظم رهبری خطاب به رییس جمهور:‌
انتصاب آقای مشایی ملغی و کان لم یکن اعلام گردد

خبرگزاری فارس: فرمان رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور درباره عزل اسفندیار رحیم مشایی منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهور، مقام معظم رهبری در نامه‌ای به رییس جمهور دستور عزل وی را صادر کرد.
متن کامل این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر احمدی نژاد-ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام وتحیت، انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رییس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شماست.
لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد.
سید علی خامنه‌ای
27/4/88

ثمر هاشمی در پاسخ به فارس:
مشائی از معاون اولی رئیس جمهور کناره گیری کرد

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد رئیس جمهور گفت: آقای مشائی اعلام کرد با این حکمی که اعلام شد، بنده خود را از این به بعد معاون اول رئیس جمهور نمی‌دانم و در هر جای دیگر که لازم باشد در خدمت انقلاب و ایران خواهم بود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور در حاشیه اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن که دقایقی پیش به کار خود پایان داد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حکم مقام معظم رهبری در خصوص برکناری اسفندیار رحیم مشائی و زمان استعفای وی از سمت معاون اولی رئیس جمهور گفت: آقای مشائی اعلام کرد با این حکمی که اعلام شد بنده خود را از این به بعد معاون اول رئیس جمهور نمی‌دانم و در هر جای دیگر که لازم باشد در خدمت انقلاب و ایران خواهم بود.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جانشین وی و پاسخ احمدی نژاد به نامه مقام معظم رهبری گفت: بنده اطلاعی در این دو مورد ندارم.
دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در این مراسم گفت: آقای احمدی نژاد دوستدار و خادم قرآن کریم است، اما گاهی معذوراتی پیش می‌آید که وی نمی‌تواند در برخی برنامه‌ها شرکت کند.
ثمره هاشمی ادامه داد: بنده به نمایندگی از رئیس جمهور در این مراسم شرکت کردم تا ضمن ابلاغ سلام آقای احمدی نژاد، مراتب تقدیر و قدردانی وی از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران این دوره از مسابقات را اعلام کنم.
ثمره هاشمی در خصوص علت نشستن خود بر روی زمین پس از سخنرانی در این مراسم گفت: بنده وقتی دیدم دوستان عزیزی که از دوستداران و یاران قرآنی هستند و بر روی زمین نشستند خجالت کشیدم و بهتر دیدم که در جمع آنها بنشینم؛ لذا پس از سخنرانی بر روی صندلی ننشستم.
وی در خصوص ترکیب اعضای کابینه دولت دهم گفت: بنده اطلاع دقیقی از ترکیب اعضای دولت دهم ندارم.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی