سفارش تبلیغ
صبا ویژن








 


آقای لاریجانی ، با گردانندگان اصلی اغتشاشات برخورد کنید


بعد از جریان دادگاه های اغتشاشات اخیر و گرفتن اعتراف از بازداشت شدگان انتظاراتی در بین همه مردم به وجود آمد که در واقع پیگیری و برخورد قاطع با گردانندگان اصلی اتفاقات اخیر است .

این انتظار در بین همه به وجود آمده و با توجیهات و پشت گوش انداختن ها و محاکمه مجرمین خرد برآورده نخواهد شد .

مردم همگی به خاطر نقل و انتقالات سریع اطلاعات و دست یابی آسان و سریع به منابع خبری و اطلاعات روز از شعور و قوه تحلیل و بررسی بالایی برخوردارند .

وظیفه قوه قضاییه و در راس آن آیت الله صادق لاریجانی برخورد قاطع با عاملین اصلی این ماجراست که البته با ترفندهای مختلفی مثل ، برگشتن از مواضع قبلی ، راه اندازی حزب جدید ، تهمت زدن و شایعه سازی در حال فرار از بار جرائمی هستند که  گریبانگیر آنان شده است .

قوه قضاییه می تواند این قضیه را پشت گوش بیاندازد و با گردانندگان اصلی این ماجرا برخورد نکند اما این در واقع فرو کردن سر به داخل برف است . و می تواند همان شبهاتی را برای مردم ایجاد کند که در قبال شورای نگهبان برای تائید صلاحیت آقای کروبی ایجاد کرد . ( در واقع همان داستان شهرام جزایری )

و این فقط و فقط برای مردم ایجاد شبهه و عدم اعتماد به نظام می کند

و این خواست همه مردم است که آیت الله لاریجانی کار خود را با برخورد قاطع با گردانندگان اصلی این اغتشاشات شروع کنند تا هر کس به راحتی این جرات را به خود ندهد که امنیت کشور را به خطر بیاندازد . و اگر قوه قضاییه از این مهم غافل شود ضربه آن بسیار سنگین تر از ایجاد نا امنی است و آن همان از دست دادن اعتماد مردم به این نظام و در نتیجه خدایی نکرده سست شدن پایه های مردمی این نظام خواهد شد



  • کلمات کلیدی :
  • کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی